نسخه قدیم سال جهش تولید با مشارکت مردم

امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۵:۱۲

اخبار

جلسه کارگروه اجرایی ارتقا سلامت نظام اداری و مقابله با فساد برگزار شد

جلسه اعضای کارگروه اجرایی ارتقا سلامت نظام اداری و مقابله با فساد به میزبانی بهداشت و درمان صنعت نفت اصفهان با حضور رئیس بازرسی و رسیدگی به شکایات سازمان و کارشناس حوزه برگزار شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت ودرمان صنعت نفت اصفهان، درابتدای این جلسه که با حضور همه اعضای کارگروه تشکیل شده بود ، دکتر جهانخبش امینی هدف از تشکیل این کارگروه را خدمت به جمعیت تحت پوشش و جلوگیری از خلاف و فساد اداری دانست و گفت : کارکنان بهداشت ودرمان سربازان خط مقدم سلامت هستند و فعالیت های کارگروه مذکور صیانت از  خدمات کارکنان ، کمک به پیشرفت استراتژی سازمان و  تسهیل کننده امور در مناطق می باشد.

 در ادامه زهرا آجیدیان کارشناس اداره بازرسی و دبیر کارگروه سازمان از فعالیت های انجام شده این کارگروه در سطح سازمان مطالبی را بیان کرد  و  سپس به بررسی فعالیتهای انجام شده در راستای شاخص های مصوب قانون  ارتقا سلامت و مبارزه با فساد در اصفهان پرداخت .

 در این جلسه رحیم زاده دبیر کارگروه اصفهان نیز مطالبی در ارتباط با تعیین سنجه ها بر اساس اصول علمی و شاخص های مصوب عنوان کرد همچنین  عظیمیان گزارشی از فعالیتهای صورت گرفته در منطقه اصفهان ارائه داد.

 

بازدید دکتر امینی از اصفهان 16

بازدید دکتر امینی از اصفهان 4

جلسه کارگروه مبارزه با فساد ادری 2
جلسه کارگروه مبارزه با فساد ادری 1  
۱۶ اَمرداد ۱۳۹۸ ۰۹:۲۴
تعداد بازدید : ۱,۳۴۹
کد خبر : ۵,۵۷۴

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید