نسخه قدیم سال جهش تولید با مشارکت مردم

امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ۰۰:۵۴
 

اخبار

رئیس بازرسی و رسیدگی به شکایات سازمان :

اصلاح فرایندها، حفط بیت المال و مبارزه با فساد جزء انجام وظایف اداره بازرسی است

دکتر امینی به همراه کارشناسان حوزه بازرسی در سفری دو روزه به بهداشت و درمان صنعت نفت اصفهان از نزدیک فعالیت ها را بررسی و با مشکلات کارکنان آشنا شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت ودرمان صنعت نفت اصفهان،  رئیس بازرسی به شکایات سازمان در این جلسه ضمن تشکر از میزبانی اصفهان گفت: از اینکه  مجدداً توفیق دیدار حاصل گردید خوشحال هستم

وی ادامه داد :اداره بازرسی خود را از سازمان جدا نمی داند و ما همکار شما هستیم که بر اساس وظایفی که بر عهده ما گذاشته اند عمل می کنیم و هدف نهایی ما رضایت ارباب رجوع است.

دکتر امینی اصلاح فرایندها، حفط بیت المال و مبارزه با فساد را جز وظایف اداره بازرسی دانست و گفت : ما ذره ای در این موارد چشم پوشی نمی کنیم و در رعایت این موارد بسیار کوشا هستیم و نقض آن را بر نمی تابیم.

رییس بازرسی سازمان بیان کرد : ما بر اساس تکالیف خود در مناطق حضور پیدا می کنیم و در حوزه هایی که طبق مقررات حق دخالت نداریم ورود نمی کنیم.ایشان از رعایت قانون در واحد بازرسی گفت و اطمینان داد که از شرح وظایف قانونی خود فراتر نرفته و صرفاً بر اساس قانون عمل میکنند.

این مقام مسئول به مسئولین حاضر در جلسه توصیه کرد که همگی بر اساس قانون و شرح وظایف خود عمل کنند و کنترل و نظارت بر زیر مجموعه خود را به نحو احسن انجام دهند.

رئیس بازرسی در پایان خاطر نشان کرد : بهداشت ودرمان اصفهان تلاش دارد که به نحو احسن و اصولی کارها به پیش برود  و مواردی که در بازدید قبلی برای اصلاح امور مطرح شده بود، در این بازدید  به طور کامل رفع گردیده است.

 دکتر امامی رئیس بهداشت و درمان اصفهان ضمن خیر مقدم  گفت: خوشبختانه سازمان ما قانونمند و در رعایت قانون زبانزد می باشد. همگی ما در ادارات و واحدهای مختلف مانند حلقه های یک زنجیر هستیم که اگر محکم همدیگر را داشته باشیم بهتر وقوی تر میتوانیم خدمات ارائه دهیم.

ایشان حضور دکتر امینی و همکارانشان در اصفهان را جزئی از همین زنجیره دانست که نقش برجسته ای در بهبود روند کار و ارائه خدمت بهینه به جمعیت تحت پوشش دارد.

گفتنی است تیم بازرسی سازمان متشکل از دکتر دقایقی مسئول دندانپزشکی سازمان و زهرا آجیدیان کارشناس حوزه بازرسی بود که به مدت 2 روز در اصفهان حضور پیدا کرده و ضمن بازدید از مراکز درمانی و ستادی  در جلسات با مسئولین بهداشت ودرمان اصفهان و کارگروه ارتقاء سلامت اداری و مبارزه با فساد اداری شرکت کردند.

بازدید دکتر امینی از اصفهان 11


بازدید دکتر امینی از اصفهان 14
بازدید دکتر امینی از اصفهان 13
بازدید دکتر امینی از اصفهان 12
بازدید دکتر امینی از اصفهان 8

 
۱۶ اَمرداد ۱۳۹۸ ۰۹:۵۸
تعداد بازدید : ۱,۳۳۹
کد خبر : ۵,۵۷۳

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید