نسخه قدیم سال جهش تولید با مشارکت مردم

امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ۲۳:۰۵

اخبار

گزارش دومین روز حضور تیم رسانه ای مشعل در آغاجاری

تیم خبری مشعل وابسته به روابط عمومی وزارت نفت از درمانگاه های عملیاتی رگ سفید و NGL1000 بازدید کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری تیم خبری مشعل وابسته به روابط عمومی وزارت نفت در دومین روز از حضور خود در منطقه آغاجاری از درمانگاه های عملیاتی رگ سفید و NGL1000 بازدید و از نزدیک با کارکنان شاغل در این مناطق به گفتگو نشست.

آشنایی با شرایط جغرافیایی، مشکلات کاری و رفاهی، نحوه خدمت رسانی به مراجعین در شرایط عادی و بحرانی و اطلاع از امکانات و تجهیزات پزشکی موجود از اهداف این بازدید بود،

همچنین بازدید از بخش ها و واحدهای بیمارستان و گفتگو با مراجعین و بیماران محترم از دیگر برنامه‌های این تیم خبری بود.

در پاپان گزارش جمع بندی بازدید با مدیریت بهداشت و درمان در میان گذاشته شد.

دکتر ناصر مظفری ضمن تشکر از حضور تیم خبری مشعل به اهمیت نقش رسانه در حال حاضر اشاره کرد و گفت: فضای مجازی شرایطی را به وجود آورد که توقع مردم از رسانه های دیگر بالا رفته است و صنعت نفت که در مبحث روابط عمومی و رسانه پیشرو بوده است بایستی این نقش را همچنان ایفا نماید.

رئیس بهداشت و درمان تیم خبری مشعل را یک تیم قوی و با سابقه درخشان  توصیف کرد و اظهار داشت: حضور شما در این فصل از سال که گرما به شدت آزار دهنده است باعث دلگرمی کارکنان می شود.

در ادامه عبدالرضا شریفات رئیس خدمات پشتیبانی گزارشی از اقدامات انجام شده در سال های اخیر ارائه داد و تاکید کرد:هدف نهایی ما خدمت به کارکنان شریف صنعت نفت و جلب رضایت آنهاست و در همین راستا با مدیریت شرکت های نفت و گاز منطقه حداکثر تعامل و همکاری را داریم.

خبر
خبر
خبر
خبر

۱۶ اَمرداد ۱۳۹۸ ۱۵:۳۴
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۸۴۳
کد خبر : ۵,۵۷۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید