نسخه قدیم سال جهش تولید با مشارکت مردم

امروز سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ۲۲:۲۲
 

اخبار

بازدید رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر و خارگ از بیمارستان صنعت نفت خارگ

دکتر وحید مالکی رییس بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر و خارگ و هیات همراه از بیمارستان صنعت نفت خارگ بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان صنعت نفت خارگ ,دکتر وحید مالکی رییس بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر و خارگ به همراه دکتر حمیدرضا محمودی رئیس امور دارویی سازمان ،دکتر شهرام سرافرازیان سرپرست برنامه ریزی ،نظارت و ارزیابی خدمات تخصصی/ پزشکی سازمان و دکتر لشکری رئیس بیمارستان نفت خارگ و همچنین مسئولین ستادی بهداشت و درمان بوشهر از بخشهای مختلف بیمارستان صنعت نفت خارگ بازدید و با کارکنان به گفتگو پرداختند.

سپس در جلسه ای که در دفتر مدیریت بیمارستان با مسئولین واحدهای مختلف بیمارستان خارگ برگزار گردید دکتر مالکی به بررسی مسائل و مشکلات با رویکرد جدید بهداشت و درمان در جهت سلامت محور بودن و اعتبار بخشی بر اساس استانداردهای بین المللی و به روز پرداختند.

در روز دوم بازدید, جلسه ای در سالن اجتماعات شهید امیری بیمارستان خارگ با حضور دکتر مالکی و کارکنان برگزار شد که در این جلسه دکتر حمیدرضا محمودی رئیس امور دارویی سازمان سخنانی در ارتباط با تاریخچه بهداری خارگ، پیشرفتها و تحولات ایجاد شده در ۱۵ سال اخیر ایراد نمودند.

در پایان دکتر مالکی رئیس بهداشت ودرمان صنعت نفت بوشهر با کارکنان به صورت مستقیم گفتگو نموده و از نزدیک در جریان فرایند کاری و مسایل و مشکلات آنان قرار گرفتند .

 

 

 

بازدید دکتر مالکی خارگ 2

بازدید دکتر مالکی خارگ 1

بازدید دکتر مالکی خارگ 3


بازدید دکتر مالکی خارگ 5
بازدید دکتر مالکی خارگ 4

۱۵ اَمرداد ۱۳۹۸ ۱۲:۴۶
تعداد بازدید : ۱,۰۳۷
کد خبر : ۵,۵۶۹

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید