نسخه قدیم سال جهش تولید با مشارکت مردم

امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ۱۴:۵۹

اخبار

زلزله خسارتی به مراکز بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران وارد نکرد

رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران اعلام کرد که به هیچ یک از مراکز درمانی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران در پی وقوع زلزله های بامداد دوشنبه خسارتی وارد نشده است .
دکتر محمدمحمدی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران افزود : به منظور بررسی وضعیت مراکز درمانی با توجه به وقوع زلزله های اخیر طرح ضربتی بازدید از مراکز به اجرا درآمد که گزارش ها حاکی از آن است که به ساختمان های بهداشت و درمان صنعت نفت آسیبی وارد نشده است .
وی ادامه داد : همه واحدهای بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران در بخش های مختلف درمانی ، بهداشتی ، پشتیبانی ، دارویی و ... در حالت آماده باش کامل هستند .
زلزله ای به بزرگی ۵.۲ ریشتر ،  در ساعت  ۲۱دقیقه و ۱۸ثانیه بامداد دوشنبه ۱۴ مرداد شهرستان چرام در استان کهگیلویه و بویراحمد را لرزاند . 
این زمین لرزه در عمق  ۱۰ کیلومتری زمین رخ داده است . 
نزدیک‌ترین شهرهای مربوط به این زلزله ۱۸ کیلومتری چرام ، ۲۶ کیلومتری دوگنبدان و ۳۱ کیلومتری دهدشت در استان کهگیلویه و بویراحمد بوده است .
همچنین زمین لرزه‌ای به قدرت ۳/۳ در مقیاس درونی زمین (ریشتر) بامداد دوشنبه شهر دوگنبدان مرکز شهرستان گچساران را لرزاند.
مرکز لرزه نگاری کشور اعلام کرده که این زمین لرزه ساعت ۲ و ۴۸ دقیقه و ۳۶ ثانیه دوشنبه ۱۴ مرداد در عمق ۱۶ کیلومتری زمین رخ داده است . 
زلزله شهر دوگنبدان در عرض جغرافیایی ۳۰.۵۴۶ شمالی و طول جغرافیایی ۵۳.۸۱۸ شرقی به وقوع پیوسته است . 

 

 
۱۴ اَمرداد ۱۳۹۸ ۰۹:۴۴
تعداد بازدید : ۵۹۷
کد خبر : ۵,۵۶۲

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید