نسخه قدیم سال جهش تولید با مشارکت مردم

امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ۱۲:۱۱

اخبار

مدیران بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان و مسئولان پالایشگاه شیراز به تبادل دیدگاه ها نشستند

مدیرعامل و مدیران پالایشگاه شیراز و رئیس و معاونان بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان، به منظور هم‎اندیشی، تبادل نظر و بررسی چالش‎های درمانی و بهداشتی کارکنان، نشست مشترکی به میزبانی شرکت پالایش نفت شیراز برگزار کردند.

به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان، مهندس بابک طاووسی و جمعی از مدیران و رؤسای این شرکت با دکتر محسن تندر؛ رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان و جمعی از معاونان این مجموعه، در نشستی مشترک، در خصوص مسائل درمانی و بهداشتی کارکنان پالایشگاه شیراز به گفتگو پرداختند.


چگونگی پرداخت هزینه درمانی آزمایشگاه، چگونگی پرداخت هزینه های دندانپزشکی، امکان صدور معرفی نامه از سایر درمانگاه ها به جز پلی کلینیک ارم، اختلاف هزینه های درمانی و تعرفه ها، امکان عقد قرارداد با مراکز درمانی بیشتر برای تسهیل در ارائه خدمات رسانی، بیمه تکمیلی کارکنان قراردادی و... از جمله موضوعاتی بود که با هدف بهبود شرایط درمانی کارکنان پالایشگاه شیراز در این جلسه مطرح و بررسی شد.


همچنین در این نشست از زحمات و تلاش های دکتر علی عسگری؛ رییس سابق سلامت کار پالایشگاه شیراز نیز تقدیر و تشکر به عمل آمد.


پالایشگاه شیراز یا شرکت پالایش نفت شیراز، شرکت پالایش نفت ایرانی است، که تأسیسات پالایشی آن شرکت در ۲۲ کیلومتری شیراز و در محدوده شهرستان زرقان واقع شده‌است.

ظرفیت طراحی شده این پالایشگاه ۴۰ هزار بشکه در روز می‌باشد. طبق طراحی خوراک نفت خام مورد نیاز به وسیله یک خط لوله ۱۰ اینچ به طول ۲۳۰ کیلومتر از میدان نفتی گچساران و توسط شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب تأمین می‌شود.

 

نشست هم اندیشی مسئولان بهداشت و درمان صنعت فارس و هرمزگان و پالایشگاه شیراز 7

۱۳ اَمرداد ۱۳۹۸ ۰۹:۴۰
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۲,۰۶۷
کد خبر : ۵,۵۵۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید