نسخه قدیم سال جهش تولید با مشارکت مردم

امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۱:۲۹

اخبار

به همت سلامت کار منطقه شمال شرق اجرا می شود:

طرح مداخلات سلامتی برای مبتلایان به ریسک فاکتور های قلبی عروقی در شرکت گاز خراسان رضوی

رئیس سلامت کار بهداشت و درمان صنعت نفت شمال شرق گفت: طرح مداخلات اولویت بندی شده سلامتی برای مبتلایان به ریسک فاکتور های قلبی عروقی در شرکت گاز خراسان رضوی اجرا می شود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمال شرق، دکتر هرمز حسن زاده افزود: در این طرح افراد بعد از انجام معاینات دوره ای و بر اساس میزان ابتلا به ریسک فاکتورهای قلبی عروقی به 4 گروه ریسک زیاد، متوسط، کم و حداقل تقسیم می شوند.
وی اظهارداشت: پس از شناسایی و تفکیک افراد متناسب با شرایط هر گروه، مداخلات سلامت محور به صورت یک کار تیمی و با همکاری واحد هایHSE، آموزش، ورزش، خدمات و تغذیه زیر نظر مدیریت منابع انسانی شرکت ها انجام می پذیرد.
دکتر حسن زاده خاطر نشان کرد: این طرح در سال گذشته و به صورت پایلوت در پالایشگاه شهید هاشمی نژاد به اجرا درآمد و با وجود مشکلات اجرایی در سال اول، منجر به کاهش 50 درصدی شدت ریسک بیماری در افراد پرخطر شد.
 این مقام مسوول تصریح کرد: شرکت گاز خراسان رضوی نیز با هدف ارتقای سلامت کارکنان خود، پس از برگزاری جلسات مشترک  با واحد سلامت کار بهداشت و درمان صنعت نفت شمال شرق، روش اجرایی را برای انجام این طرح تدوین و در دستور کار قرار داده است.  

گاز


۱۳ اَمرداد ۱۳۹۸ ۱۷:۰۵
تعداد بازدید : ۸۴۶
کد خبر : ۵,۵۵۴

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید