نسخه قدیم سال جهش تولید با مشارکت مردم

امروز شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۶:۲۷

اخبار

مراسم بازنشستگی کارکنان ستادی سازمان با حضور مدیرعامل

مراسم بازنشستگی رییس حسابداری صنعتی و رییس حسابداری عمومی سازمان امروز چهارشنبه نهم مردادماه امسال با حضور مدیرعامل ، مدیر مالی ، مدیرمنابع انسانی و جمعی از روسا و کارکنان ستادی در سالن اجتماعات ستاد سازمان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت ، این مراسم به پاس قدردانی از خدمات سی ساله علی حسین رحیمی رییس حسابداری صنعتی و غلامرضا سخایی رییس حسابداری عمومی سازمان برگزار شد.دکتر حبیب اله سمیع مدیرعامل سازمان در ابتدا ضمن تقدیر از خدمات این دو نفر در حوزه مالی گفت : مدیریت مالی سازمان یکی از درخشان ترین کارنامه ها را در مدت زمان مسئولیت پنج ساله اینجانب دارد و این مهم با همکاری و همفکری کارکنان پرتلاش این حوزه صورت گرفته است که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی افزود: شفاف سازی در امور مالی و زحمات کارکنان برای ارائه گزارش های صحیح و دقیق نشان از سلامت در رفتار مالی دارد و البته این دو پیشکسوت عزیز در حوزه فعالیت خود بسیار خوش درخشیدند.

در ادامه احمد مدنی پور مدیر مالی و امیر قائم پناه مدیر منابع انسانی سازمان به بیان مطالبی پرداخته و از خدمات و زحمات این دو پیشکسوت تقدیر کردند. گفتنی است در پایان مدیرعامل سازمان با اهدا لوح بازنشستگی از خدمات 30 ساله علی حسین رحیمی رییس حسابداری صنعتی و غلامرضا سخایی رییس حسابداری عمومی سازمان تقدیر کرد.

 

بازنشستگی سخایی و رحیمی 2
بازنشستگی سخایی و رحیمی 1

بازنشستگی سخایی و رحیمی 4
بازنشستگی سخایی و رحیمی 7
بازنشستگی سخایی و رحیمی 10
بازنشستگی سخایی و رحیمی 9

بازنشستگی سخایی و رحیمی 12

بازنشستگی سخایی و رحیمی 11

بازنشستگی سخایی و رحیمی 13
بازنشستگی سخایی و رحیمی 8

بازنشستگی سخایی و رحیمی 6
بازنشستگی سخایی و رحیمی 5
بازنشستگی سخایی و رحیمی 14

۹ اَمرداد ۱۳۹۸ ۱۷:۲۶
تعداد بازدید : ۱,۱۱۶
کد خبر : ۵,۵۳۹

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید