نسخه قدیم سال جهش تولید با مشارکت مردم

امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ۱۲:۰۲
 

اخبار

درجلسه بازنگریHSE.MS سال 98 عنوان شد

سازمان به تفکرایمنی،سلامت وزیست محیطی نیازمنداست

رئیس بهداشت ودرمان صنعت نفت تهران گفت: استقرارمدیریت HSE درسازمان به تفکر ایمنی و زیست محیطی نیازمند است به نحوی که در جذب نیرو نیز صلاحیت HSE افراد باید سنجیده شود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت تهران، دکترعلی بهزادی درنشست ارزیابی عملکرد و بازنگری   استقرارسیستم مدیریت HSE  افزود: درفرم تایید صلاحیت افراد ، مباحث HSE باید مد نظرباشد  تا پرسنل بهداشت ودرمان از بدو ورود، ملزم به رعایت شوند.
 وی درباره استقرارسیستم مدیریت HSE دربهداشت ودرمان نفت تهران گفت: هدف از استقرار  مدیریتHSE ،  گرفتن مدرک نیست بلکه مهم ارزیابی  است که  پیشرفت ها و مشکلات را نشان می دهد.
در ادامه دکترافشین بلوری، نماینده مدیریت درسیستم مدیریتیHSE  با ارایه گزارش سال97 گفت: بررسی شاخص هایی چون  شاخص حوادث، شدت حوادث  و مستند سازی و..با اصلاحات و تغییراتی که  ایجاد شده است در سال 97 نسبت به سال 96 کاهش چشمگیری داشته است.
وی  با اعلام اینکه  پیش ممیزی  مدیریت  بهداشت و ایمنی  وسلامتی در نیمه اول شهریور است، از همکاران خواست ،  مشارکت فعال داشته باشند و باممیزین همکاری کنند و شرایط  بخش خود را در زمینه سلامت ، ایمنی ومحیط زیست را به درستی ارائه کنند.
  دکتر بلوری توضیح داد: در ممیزی مجموعه بهداشت ودرمان تهران که  در نیمه اول شهریور انجام می شود کلیه بخش های بیمارستان مرکزی نفت تهران،  مراکزسلامت کارو خانواده تهران، قم و استان البرزمورد ارزیابی  قرار می گیرد.
 فواید اجرای  استقرار سیستم  HSE.MS درهر حوزه وفعالیتی اهمیت دارد. هر فردی  باید در محیطی  ایمن، سالم، و بدون  ایجاد مشکل برای  محیط زیست  بتواند به فعالیت خود ادامه دهد.
وی افزود: یکپارچه سازی مستندات ومدیریت ریسک، یکپارچگی سرمایه  با اجرای روش اجرایی کالیبراسیون تجهیزات پزشکی و HSE و خرید کالا از مواردی است که انجام آن ضروری است .
 وی درباره گزینش پیمانکاران گفت:  ارزیابی پیمانکاران توسط واحدHSE پیش از قرارداد، واحد های برون سپاری شده و پیمانکاران اصلی و ضرورت اخذ تاییدیه صلاحیت  ایمنی از اقداماتی است که رعایت آنها در استقرار سیستم HSE.MS ضرورت دارد.
بنا به گفته بلوری اجرای مدیریت پسماند در 3 فاز شناسایی، تدوین برنامه عملیاتی مدیریت اجرایی پسماند و نحوه برخورد و دفع پسماندها که ازاهمیت بالایی برخورداراست ازدیگربرنامه های اجرایی برای استقرارHSE  است که در این خصوص  برای مدیریت پساب پاتولوژی  بیمارستان نفت تهران و درمانگاه آزادی با پژوهشگاه صنعت نفت توافقاتی انجام شده است.
دکتربلوری تاکید کرد:  آموزش ها باید هدفمند شوند و افراد  در جابجایی ها و تغییر سمت، آموزش های مرتبط ببینند، بر لزوم تهیه چک لیست  از افراد جدید الورود  تاکید شود و لزوم انطباق شغل محوله با مدارک تحصیلی و گذراندن دوره های تخصصی جهت مشاغل خاص  و همچنین آشنایی  پرسنل از مخاطرات ایمنی اهمیت داده شود.
۹ اَمرداد ۱۳۹۸ ۱۰:۴۰
تعداد بازدید : ۷۵۶
کد خبر : ۵,۵۳۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید