نسخه قدیم سال جهش تولید با مشارکت مردم

امروز پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ۲۰:۱۷
 

اخبار

نشست صمیمی رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر با مدیرعامل شرکت پالایش گاز فجر جم

نشست صمیمی دکتر وحید مالکی رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر و رئیس بیمارستان توحید جم و مسئولین ستادی با مهندس نجفی مدیرعامل شرکت پالایش گاز فجر جم و دیگر مسئولین واحدهای مختلف این پالایشگاه در سالن کنفرانس درمانگاه شهید تندگویان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر ,این نشست در راستای تداوم فعالیت ها و افزایش سطح تعاملات و همکاری های موجود بین بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر و شرکت پالایش گاز فجر جم برگزارشد.

در ابتدا دکتر مالکی رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر ضمن تشکر از حمایت های شرکت پالایش فجر جم در زمینه بازسازی پروژه های بیمارستان توحید جم و ارتقای سلامت کارکنان و دسترسی سریع به امکانات پزشکی گفت:سیاست سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت ,سیاست سلامت محور است و  پیشگیری مقدم بر درمان است. هرچه پیشگیری بیشتر باشد، درمان کمتر است و هر چه درمان بیشتر مدنظر باشد به این معنی است که بیماری ها افزایش یافته و متعاقب آن پیشگیری کمتر مدنظر است.

جلسه مهندس نجفی 5

دکتر مالکی در ادامه یکی از اولویت های خود را اقدمات پیشگیرانه در زمینه بهداشت دهان و دندان به همه خانواده های محترم ساکن شهرکهای مسکونی نفت و گاز پتروشمی عنوان کرد و اظهار داشت: درمان، بخشی از پیشگیری است و در گام اول اقدامات مناسبی برای پیشگیری از پوسیدگی دندان طبق برنامه ریزی انجام شده با انجام فراخوان و غربالگری برای خانواده ها انجام می شود.

وی گفت :اولویت بعدی تقویت برنامه پزشک خانواده می باشد که در این راستا هم اقدامات بسیار خوبی در حال تدوین است.

جلسه مهندس نجفی 7

دکتر مالکی گفت: امیدورایم با حمایت های شرکت های نفت و گاز و پتروشیمی منطقه در راستای توسعه بیمارستان بتوانیم گامهای مهمی را در زمینه ارائه خدمات و جلب رضایت  مراجعین برداریم که این امر جز با همت و همراهی ,همدلی و پشتیبانی مدیران عامل این شرکتها محقق نخواهد شد.

در ادامه مهندس نجفی مدیرعامل شرکت پالایش گاز فجر جم انتصاب دکتر مالکی به عنوان رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر به وی تبریک گفت و آروزی موفقیت برای او کرد.

مهندس نجفی در این نشست به اهمیت مقوله درمان برای کارکنان صنعت نفت و خانواده های آنان در منطقه پرداخت و اظهار داشت : کارهای خوبی تاکنون در بیمارستان توحید جم انجام شده است و باید کاری کرد که مراجعین به بهداشت و درمان در این منطقه و بیمارستان توحید جم هرگز نیازی به اعزام خارج از این شهرستان نداشته باشند و بیشتر کارهای درمانی و ضروری در همین بیمارستان انجام شود.

جلسه مهندس نجفی 8

 

مهندس نجفی با اشاره به مسئولیت اجتماعی شرکت پالایش گاز فجر جم و بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر گفت : اقدامات شایسته ای در این زمینه تاکنون شاهد بوده ایم و راه اندازی بخش دیالیز بیمارستان توحید تنها قسمتی از این اقدامات انجام شده در بخش درمان و سلامت منطقه است .

در این نشست نقطه نظراتی در مورد نحوه ارائه خدمات به مراجعین در بیمارستان توحید جم نیز از طرف مسئولین واحدهای مختلف شرکت پالایش گاز فجر جم بیان شد که دکتر فرهاد باقری رئیس بیمارستان توحید جم توضیحات کامل در زمینه موارد مطرح شده در رابطه با ارائه خدمات در بیمارستان توحید جم برای حاضرین ارائه نمودند.

 

جلسه مهندس نجفی 1

جلسه مهندس نجفی 2

جلسه مهندس نجفی 6

جلسه مهندس نجفی 4
جلسه مهندس نجفی 3

۳ اَمرداد ۱۳۹۸ ۱۴:۱۲
تعداد بازدید : ۱,۷۳۸
کد خبر : ۵,۵۱۵

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید