نسخه قدیم سال جهش تولید با مشارکت مردم

امروز پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ۱۳:۱۸
 

اخبار

بخش سی تی اسکن بیمارستان عسلویه راه‌اندازی شد

بخش سی تی اسکن بیمارستان نبی اکرم(ص) عسلویه چهارشنبه (2 مرداد ماه) با حضور نماینده مردم دیر،کنگان،جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی ,دکتر مالکی رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر و دیگر مسئولان این شهرستان افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس ، بخش سی تی اسکن بیمارستان عسلویه با هدف کاهش اعزام‌های پزشکی از این بیمارستان با حمایت شرکت پتروشیمی جم راه اندازی شد.

دکتر دارابی مدیر شبکه بهداشت و درمان استان بوشهر در این مراسم با اشاره به اینکه نیمی از بیمه شدگان تامین اجتماعی در استان بوشهر در پارس جنوبی فعالیت دارند افزود: باید خدمات درمانی متناسب با این حجم از افراد بیمه شده در منطقه افزایش یابد.

دارابی ادامه داد :در سال گذشته روزانه 800 مراجعه کننده به بیمارستان عسلویه داشته‌ایم و  در نظر داریم در آینده ای نزدیک بخش اورژانس این بیمارستان را در 900 متر مربع گسترش دهیم.

وی ایجاد خدمات ICU ، CCU و پاراکلینیک را از برنامه‌های توسعه این بیمارستان در سال آینده بر شمرد و افزود: توسعه مراکز درمانی شهرهای دیر و جم از برنامه‌های پیش رو شبکه بهداشت و درمان استان بوشهر در منطقه پارس جنوبی خواهد بود.

 توجه به محیط پیرامونی وظیفه اعتقادی و قانونی پتروشیمی‌ها است

محمدرضا سعیدی مدیر عامل شرکت پتروشیمی جم که شرکت متبوع هزینه تجهیز سی تی اسکن بیمارستان عسلویه را متقبل شده است نیز در این مراسم توجه به محیط پیرامونی را وظیفه اعتقادی و قانونی شورای راهبردی پتروشیمی‌های منطقه ویژه پارس بر شمرد و افزود: خدمات عام‌المنفعه پتروشیمی‌ها از طریق این شورا متمرکز و به شهرهای محیط پیرامونی ارائه خواهد شد.

وی در ادامه تاکید کرد: امکان ندارد در پتروشیمی جم، خدماتی که ارائه آن در استان بوشهر میسر است به خارج این استان سپرده شود.

سعیدی خرید ویلچر، حمایت از کارگاه‌های قالی بافی، تامین بلیط پروازی بیماران، برگزاری اردوهای جهادی در روستاها، پاکسازی سواحل خلیج فارس و حمایت از کاشت درخت کهور ایرانی را از اهم فعالیت‌های پتروشیمی جم در زمینه مسئولیت اجتماعی بر شمرد.

 عسلویه باید اولویت هر وزارت خانه‌ای در کشور باشد

الماسی نماینده مردم جنوب استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم گفت: انتظارات ما از صنعت نفت نباید باعث این امر شود که سایر وزارت خانه‌ها در قبال مسئولیت قانونی خود در قبال مردم عسلویه کوتاهی کنند و باید عسلویه اولویت تمامی وزارت خانه‌های کشور باشد زیرا 40 درصد از درآمد کشور از اینجا بدست می‌آید.

الماسی با اشاره به کوتاهی سازمان تامین اجتماعی در ایجاد زیرساخت‌های درمانی در این منطقه ادامه داد:کوتاهی سازمان تامین اجتماعی باعث شده است که صنعت نفت و بلاخص پتروشیمی جم این کمبودها را در منطقه جبران کنند در حالی که این هزینه باید در سایر بخش‌های مسئولیت اجتماعی منطقه هزینه می‌شد.

این نماینده همچنین با اشاره به طرح موضوع آلودگی هوای پارس جنوبی در مجلس گفت: با طرح جدید مناطق پیرامونی پارس جنوبی با ضرایب مختلف از عوارض آلایندگی بهره‌مند خواهند شد

 

 

سی تی اسکن 4

سی تی اسکن 5

سی تی اسکن 1


سی تی اسکن 6
سی تی اسکن 3
سی تی اسکن 2

۳ اَمرداد ۱۳۹۸ ۱۱:۱۵
تعداد بازدید : ۱,۳۰۰
کد خبر : ۵,۵۱۲

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید