نسخه قدیم سال جهش تولید با مشارکت مردم

امروز پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ۲۳:۱۱
 

اخبار

گردهمایی کارکنان بهداشت و درمان صنعت نفت شمال شرق، به منظور قدردانی و قدرشناسی از دکتر مالکی

...
محفلی برپا شد از جنس صفا و صمیمیت، از جنس مهربانی و محبت، از جنس دلتنگی و باز هم دلتنگی.
جای تان خالی! وقتی دو هفته دوری، با حضور مدیری مهربان شور و شوق همیشگی را به جمع بخشید.
جای تان خالی! وقتی گذرا و شتابان، با بغض و لبخند، خاطرات سال ها در کنار هم بودن، ساختن و ساخته شدن را مرور کردیم.
جای تان خالی در جمع دوستانی که همه آمده بودند، از مدیران و متخصصان گرفته تا کارکنان و کارکنان و کارکنان... همه آمده بودند، با سبدهایی از گل با هدایایی از جنس قدردانی و قدرشناسی.
گردهمایی بر پا شد در بهداشت و درمان صنعت نفت شمال شرق، مراسمی برای اثبات اینکه اگر مدیری مدبر، همراه و همدل کارکنان خود باشد، در قلب آنان جای دارد، مراسمی برای پاسداشت مهربانی های دکتر مالکی.
***

دکتر  2

دکتر پرهام صالحی که مسوولیت بهداشت و درمان صنعت نفت شمال شرق به وی سپرده شده در ابتدای مراسم، در توصیفی زیبا گفت: مجموعه ای را که به من تحویل داده اید به مثابه گلستانی است که همه گلهایش به بهترین نحو آراسته شده است. و کار کردن بعد از این حسن مدیریت دکتر مالکی بسیار سخت خواهد بود.
وی اظهار امیدواری کرد که با توکل بر خداوند و یاری علی بن موسی الرضا علیه السلام و الگو گرفتن  از دکتر مالکی این مسیر را در کنار کارکنان خدوم شمال شرق به بهترین نحو ادامه دهد.

دکتر مالکی

دکتر وحید مالکی نیز با قدردانی از برگزاری این مراسم خودجوش از سوی کارکنان بهداشت و درمان صنعت نفت شمال شرق، گفت: اتفاقات خوبی که در مجموعه شمال شرق افتاد با حضور و پشتیبانی تمامی همکاران این منطقه بود و من مدیون شمال شرق هستم که باعث رشد و بالندگی مدیر خود شده اید. 
وی افزود: در قوانین مدیریتی هیچ کس به تنهایی نمی تواند کاری انجام دهد، بلکه مجموعه کارکنان سیستم ها هستند که باعث رشد مدیران می شوند.
دکتر مالکی اظهار داشت: هر فردی که سیستمی را تحویل می گیرد، زحمات مدیران گذشته را تحویل گرفته و باید برای بهبود آن تلاش کند. و برای بهبود لازم است افراد را تشویق کرد که دائم فکر کنند، نتیجه این فکرها مجموعه ای از ایده ها می شود که به پیشبرد اهداف سازمانی کمک می کند.
وی خطاب به دکتر صالحی عنوان کرد: در صداقت و تعهد همکاران شک نکنید، شمال شرق اگر در صدر مناطق سازمان قرار گرفته حاصل صداقت و تعهد کارکنانش است. 
دکتر مالکی افزود: نکات مثبت کارکنان را باید شناسایی کرد و تفاوت ها را مورد ارزیابی قرار داد تا بهبود و پیشرفت حاصل شود.
دیگر مدیران بهداشت و درمان صنعت نفت شمال شرق نیز در این مراسم مطالبی را درباره حسن مدیریت، سعه صدر و خدمات شایسته دکتر مالکی را در سالهای حضور در شمال شرق عنوان کردند. 
و در پایان با اهدای هدایایی که کارکنان واحدهای مختلف به صورت خودجوش تهیه کرده بودند و گرفتن عکس یادگاری، لحظاتی به یادماندنی در دفتر خاطرات خوش بهداشت و درمان صنعت نفت شمال شرق ثبت شد.
خبرنگار: منور میرشجاعان
۱ اَمرداد ۱۳۹۸ ۲۳:۳۵
تعداد بازدید : ۹۵۵
کد خبر : ۵,۵۰۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید