نسخه قدیم سال جهش تولید با مشارکت مردم

امروز سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ۱۳:۴۷
 

اخبار

تشکیل کمیته مدیریت بحران در بهداشت ودرمان صنعت نفت آبادان

رییس بهداشت ودرمان صنعت نفت آبادان:با توجه به موقعیت بیمارستان ما، وجود پالایشگاه مهم آبادان و در مرکز شهر قرار گرفتن بیمارستان، آمادگی بیمارستان از ضروریات است.

    به گزارش پایگاه خبری روابط عمومی بهداشت ودرمان صنعت نفت آبادان- سومین جلسه مدیریت بحران در منطقه، با حضور رییس بهداشت ودرمان صنعت نفت آبادان و سایر اعضا تشکیل شد. دکترنصراله حسونی بحرینی گفت:با توجه به موقعیت بیمارستان، وجود پالایشگاه مهم آبادان و در مرکز شهر قرار گرفتن بیمارستان بایستی سعی کنیم نهایت آمادگی لازم را داشته باشیم.

   با توجه به دستورالعمل جدید ارسالی از پدافند غیرعامل وزارت، و لزوم آمادگی پدافندی سایبری و غیرسایبری، تمام موارد لازم مورد بحث قرار گرفت. اهم موضوعات مطرح شده در این جلسه کلیه تجهیزات مورد نیاز که تاکنون تامین اعتبار نشده مجددا طرح و مقرر گردید نامه ای جهت تجدید درخواست های تجهیزات مورد نیاز این مرکز با توجه به همجواری با پالایشگاه آبادان، به ستاد ارسال گردد. موضوع دیگر لزوم آموزش بیشتر و تخصصی تر پرسنل پیرامون آمادگی و پاسخ در موارد اضطراری بود. بحث تخلیه بخش های فوقانی بیمارستان و لزوم تسریع در ساخت رمپ های پیشنهادی واحد سیویل بیمارستان. مصوب گردید مانورهای دورمیزی درچندنوبت گذاشته شود.برق اضطراری بخش CSSD و چگونگی برطرف شدن مشکل آن نیز از اهم مسایل مطرح شده بود. در پایان جلسه، گزارشی از مصوبات کمیته مدیریت بحران در سال 1397 به حاضرین در جلسه ارائه شد،از مجموع 7 جلسه برگزارشده و 40 مصوبه، 23 مورد اجراشده و 17 مورد اجرا نشده یا در دست اجراست.


بحران1
مدیریت بحران

۲۶ تیر ۱۳۹۸ ۱۵:۵۸
تعداد بازدید : ۸۳۴
کد خبر : ۵,۴۷۵

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید