نسخه قدیم سال جهش تولید با مشارکت مردم

امروز پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ۱۷:۴۴
 

اخبار

دکتر امینی در جمع مدیران بهداشت و درمان اهواز: بازرسی و نظارت اهرمی برای نیل به اهداف سازمانی است.

دکتر امینی رئیس بازرسی و رسیدگی به شکایات سازمان در جمع مدیران بهداشت و درمان اهواز حضور یافت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز دکتر امینی رئیس بازرسی و رسیدگی به شکایات سازمان در جلسه ای با حضور مدیران بهداشت و درمان اهواز شرکت کرد. در ابتدای این جلسه دکتر دهقان رئیس بهداشت و درمان اهواز ضمن تشکر از دکتر سمیع مدیر عامل سازمان به دلیل فعال کردن بازرسی ، بازرسی را بازوی مدیریت عنوان کرد و گفت همه همکاران ملزم به همکاری کامل با بازرسی هستند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت سازمان بهداشت و درمان یک سازمان خدماتی است و منابعب که در اختیار دارد حق بیماران است و ما باید از این امانت و حق به خوبی صیانت کنیم و ارتقاء کیفیت خدمات را مأموریت ویژه خود می دانیم.

دکتر امینی رئیس بازرسی و رسیدگی به شکایات سازمان ضمن تقدیر از زحمات دکتر کلانتری انتصاب دکتر دهقان به عنوان رئیس بهداشت و درمان اهواز را تبریک گفت.وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت بازرسی و نظارت اهرمی برای نیل به اهداف سازمانی است و به طور قطع و یقین خودش هم باید برنامه داشته باشد و ما امروز بر اساس برنامه از قبل تعیین شده در اهواز هستیم.وی با بیان اینکه بازرسی چراغ راه مدیران است گفت در بازرسی ها به دنبال مچ گیری نیستیم و هدف ما اصلاح امور است.


جلسه
بازرسی 8
بازرسی 7

۱۷ تیر ۱۳۹۸ ۱۵:۱۹
روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز |
تعداد بازدید : ۱,۷۹۵
کد خبر : ۵,۳۹۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید