نسخه قدیم سال جهش تولید با مشارکت مردم

امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ۱۸:۳۷
 

اخبار

مشارکت وسیع بهداشت و درمان اهواز در بسیج ملی سنجش فشار خون

با آغاز بسیج ملی سنجش فشار خون در کشور فشار خون بیش از 40 درصد از جمعیت بالای 30 سال تحت پوشش بهداشت و درمان اهواز اندازه گیری و ثبت شده است .

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز سنجشگران فشار خون بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز تاکنون فشار خون بیش از 40 درصد جمعیت بالای 30 سال تحت پوشش این بهداری را اندازه گیری و در سامانه وزارت بهداشت و درمان و بهداشت و آموزش پزشکی ثبت کرده اند .

دکتر نسرین مدرس موسوی رئیس مراکز سلامت خانواده اهواز در این خصوص گفت از آغاز بسیج ملی سنجش فشار خون سنجشگران فشار خون در ورودی های دوازده مرکز سلامت خانواده ، کلینیک دیابت ، لابی کلینیک های تخصصی و کلیه بخشهای بستری بیمارستان بزرگ نفت اهواز مستقر شده اند و فشار خون افراد بالای 30 سال ، زنان باردار و کسانیکه سابقه بیماری کلیوی دارند را اندازه گیری و ثبت می کنند . وی همچنین گفت دو تیم سیار از واحد بهداشت نیز با حضور در شرکت های نفتی فشار خون افراد بالای 30 سال را اندازه گیری و ثبت می کنند . مدرس موسوی گفت این طرح از 18 خرداد آغازو تا 15 تیر ماه همزمان با سراسر کشور در بهداشت و درمان اهواز نیز ادامه خواهد داشت

گفتنی است بیش از 60 درصد جمعیت تحت پوشش بهداشت و درمان اهواز بالای 30 سال سن دارند .

فشار خون 13

۲ تیر ۱۳۹۸ ۱۶:۰۱
روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز |
تعداد بازدید : ۹۵۷
کد خبر : ۵,۳۲۲

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید