نسخه قدیم سال جهش تولید با مشارکت مردم

امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ۰۷:۳۰

اخبار

خدمات بهداشت و درمان نفت برای کارکنان عملیاتی اروندان ارتقا می‎یابد

رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان در بازدید از مناطق عملیاتی شرکت نفت و گاز اروندان گفت: برنامه ریزی در جهت رفع مشکلات موجود و ارتقای سطح خدمات درمانی به کارکنان این شرکت در دستور کار است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان ،  دکتر نصراله حسونی بحرینی و سایر مدیران اين به همراه سعید ابراهیمی، مدیر منابع انسانی شرکت نفت و‌ گاز اروندان و مدیران مناطق عملیاتی دارخوین و یادآوران از این منطقه بازدید  و جلسات مشترکی برگزار کردند و از نزدیک شرایط محیط کار، مشکلات و چالش های کارکنان مناطق عملیاتی را مورد ارزیابی قرار دادند.

مدیر منابع انسانی شرکت نفت و گاز اروندان هدف از این بازدید را آشنایی و تعامل هرچه بیشتر مجموعه بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان با شرکت اروندان و بررسی و رفع مشکلات حوزه بهداشت و درمان کارکنان این شرکت دانست.

وی افزود: کمبود امکانات بهداشتی درمانی در منطقه دارخوین وجود دارد و  انتظار ما این است با همکاری  بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان، مشکلات رفع و خدمات با کیفیت ارائه شود.در ادامه  دکتر ابراهیمی خواستار تدام روابط همکاری و ارتباطات مدیران دو مرکز شد.

رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان نیز ضمن ابراز خرسندی از ارتباط دو مجموعه بهداشت و درمان و شرکت اروندان، ضمن بازدید از درمانگاه های موجود در مناطق عملیاتی با عملیات تولید، شرایط و سختی کار کارکنان آشنا شد.

دکتر بحرینی گفت: برنامه ریزی در جهت رفع مشکلات موجود و ارتقای سطح خدمات به کارکنان در دستور کار بوده و امید است با تلاش بیشتر، موارد مطرح شده محقق شود.

مهندس مرادیان مدیر منطقه عملیاتی ، به بیان شرایط کاری سخت و پراسترس و گرمای شدید اشاره کرد و گفت: حل مشکلاتی مانند نوبت دهی در کلینیک های تخصصی و پرداخت بموقع هزینه ها از جمله مشکلات همکاران این منطقه است.

مهندس رحیمی مدیر منطقه عملیاتی دارخوین در جلسه مشترک با اشاره به حساسیت کار همکاران مناطق عملیاتی گفت: ارسال بموقع نتایج معاینات دوره ای جهت اتخاذ تدابیر پیشگیرانه یکی از درخواست های ما برای ارتقاء سطح سلامت کارکنان است.لذا درخواست ما امکان استفاده از خدمات طب صنعتی بهداشت ودرمان صنعت نفت آبادان، ارائه تمام خدمات بهداشتی درمانی به شاغلین این مرکز و ارسال گروه های بهداشتی است.


آبادان  4
آبادان  3
آبادان  2
آبادان  1
۲ تیر ۱۳۹۸ ۱۵:۲۶
تعداد بازدید : ۳,۱۱۹
کد خبر : ۵,۳۲۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید