نسخه قدیم سال جهش تولید با مشارکت مردم

امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۷:۲۹

اخبار

جلسه پرسش و پاسخ کارکنان پخش منطقه ساری با رئیس بهداشت ودرمان صنعت نفت شمال کشور

در راستای تکریم جمعیت تحت پوشش ،جلسه پرسش و پاسخ با حضور مدیر عامل ،مسئولین ،معاونین و کارکنان در سالن اندیشه این شرکت برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت ودرمان صنعت نفت شمال کشور ، در ابتدای جلسه مهندس رجب پور مدیر عامل شرکت پخش منطقه ساری ضمن خیر مقدم به دکتر نوریان و هیئت همراه از زحمات و تلاش مجموعه بهداشت و درمان شمال کشور قدردانی کرد.

وی  اظهار داشت : هدف از برگزاری این جلسه آشنایی بیشتر با فعالیتها و  تعامل در تسهیل فرآیندهای ارائه خدمات است،خوشبختانه کارکنان قدردان زحمات هستند .

دکتربهزاد نوریان رئیس بهداشت ودرمان صنعت نفت شمال کشور در ابتدا به تشریح فعالیتهای یک سال اخیر پرداخت و گفت : تلاش ما ارائه خدمات با کیفیت از طریق درمان مستقیم و غیر مستقیم به کارکنان است.

رئیس بهداشت و درمان شمال کشور برگزاری اینگونه جلسات را در ارتقاء سطح کیفی خدمات و در نهایت رضایت ارباب رجوع مؤثر دانست و افزود : شنیدن انتقادات ،پیشنهادات و نظرات کارکنان منجر به بهبود عملکرد میشود.

 در این جلسه کارکنان به طرح مسائل و مشکلات خود  در ارتباط با مراکز طرف قرارداد ، فرانشیز ، دستورالعمل های جدید پرداختند.همچنین این نشست نحوه انجام معاینات طب کار ،خدمات دندانپزشکی و هزینه های آن،قوانین شورای عالی پزشکی بود که پاسخ های لازم داده شد.
جلسه پرسش وپاسخ در منطقه ساری 5
جلسه پرسش وپاسخ در منطقه ساری 4
جلسه پرسش وپاسخ در منطقه ساری 3
جلسه پرسش وپاسخ در منطقه ساری 2
جلسه پرسش وپاسخ در منطقه ساری 1

رسانه جدید

۱۸ خرداد ۱۳۹۸ ۰۹:۱۲
تعداد بازدید : ۱,۱۷۶
کد خبر : ۵,۲۱۳

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید