نسخه قدیم سال جهش تولید با مشارکت مردم

امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ۰۲:۱۳
 

اخبار

مسائل و مشکلات خدمات درمانی کارکنان شرکت پالایش نفت اصفهان بررسی شد.

دکتر امامی :طرح دندانپزشکی خانواده را از عید فطر آغاز خواهیم کرد و بر اساس این طرح هر شخص یک دندانپزشک معتمد به عنوان مشاور و متولی در امر دهان و دندان خود و خانواده اش را خواهد داشت

 به گزارش واحد روابط عمومی،دوشنبه مورخ 30 اردیبهشت ماه دکتر نومهر امامی رئیس بهداشت و درمان اصفهان به همراه معاونین سلامت و پشتیبانی ، رؤسای ستاد طب صنعتی و بهداشت، امور قراردادهای درمانی ، اسناد پزشکی و روابط عمومی  این منطقه در جلسه مدیر عامل و سایر مسئولین شرکت پالایش نفت اصفهان حضور یافته و   در خصوص مشکلات خدمات درمانی کارکنان این شرکت  به بحث و گفتگو پرداختند.

    در این جلسه مهندس ابراهیمی مدیر عامل شرکت پالایش نفت اصفهان ضمن عرض خیر مقدم و تبریک ولادت امام حسن مجتبی(ع) به حضار ، از خدمات ارائه شده توسط بهداشت ودرمان اصفهان تشکر و از همکاران خود درخواست کرد: اگر مشکلات درمانی برای کارکنان و یا خانواده آنها وجود دارد را در این جلسه مطرح کنند.همچنین پیشنهادات خود را برای بهبود نیز ارائه نمایند.

دکتر امامی و هیئت همراه پس از استماع  نظرات مدیران و مسئولین شرکت مذکوریکایک به سوالات آنها پاسخ گفتند.

   ایشان در این جلسه ضمن تشکر از دعوت مدیریت شرکت پالایش نفت اصفهان اظهار داشت از اینکه خدمت گذار خانواده بزرگ صنعت نفت هستیم  خوشحالیم و افتخار می کنیم.

    وی در ادامه با اشاره به نظر سنجی اخیر انجام شده و رضایت 86.9 درصدی مدیران صنایع نفت اصفهان از مجموعه بهداشت ودرمان گفت: سرلوحه برنامه های ما ارتقاء سلامت است و اضافه کرد: علت تحویل ماهانه داروهای بیماران مزمن تعداد مراقبت هایی است که طبق آخرین پروتکل های کشوری این بیماران عزیز نیاز دارند ؛که این مراقبت ها شامل کنترل فشار خون ، کنترل وزن ، مشاوره تغذیه ،آموزش ،معاینه و ... می باشد.

    رئیس بهداشت ودرمان اصفهان در ارتباط با طولانی بودن نوبت های دندانپزشکی اظهار داشت : ما طرح دندانپزشکی خانواده را از عید فطر آغاز خواهیم کرد و بر اساس این طرح هر شخص یک دندانپزشک معتمد به عنوان مشاور و متولی در امر دهان و دندان خود و خانواده اش را خواهد داشت .

ایشان یکی از اهداف  اجرای دندانپزشکی خانواده را کاهش زمان و صف انتظار مراجعین دانست و افزود : با این روش نیازهای درمانی  مراجعین در معاینات سالیانه پس ار فراخوان تعیین می شود و با انجام مداخلات درمانی مورد نیاز بیماران ، نیازهای درمانی در سطح یک، دو ، سه کنترل و درمان شوند و منجر به نیاز به خدمات درمانی اروتز ، پروتز و ایمپلنت و.....نگردد.


[جلسه پالایشگاه 3
[جلسه پالایشگاه 2
رسانه جدید

۱ خرداد ۱۳۹۸ ۱۴:۱۸
تعداد بازدید : ۱,۳۵۳
کد خبر : ۵,۱۳۷

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید