نسخه قدیم سال جهش تولید با مشارکت مردم

امروز شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۸:۵۸

اخبار

گردهمایی مدیران نفتی منطقه شمال درساری برگزار شد.

گرد همایی مدیران نفتی منطقه شمال درمحل اجتماعات پلی کلینیک ساری به میزبانی بهداشت ودرمان صنعت نفت شمال کشوربرگزار شد .

دکتر بهزاد نوریان رییس بهداشت و درمان صنعت نفت شمال کشور ،  در ابتدا جلسه با بیان اینکه این مرکز در سطح استان  گلستان ، مازندران و گیلان مسئولیت ارائه خدمات  حداکثری و بهینه بهداشتی و درمانی به (جمعیت تحت پوشش) را بر عهده دارد گفت : تلاش ما ارائه خدمات مطلوب در  مراکز ملکی بوده است.

وی افزود:  با توجه به گستردگی جمعیت تحت پوشش از خدمات مراکز درمانی طرف قرار داد در اکثر نقاط استان بهره مند هستیم و با نظارت دقیق بر عملکرد آنها میزان رضایتمندی همکاران و خانواده هایشان را فراهم کرده ایم.

رییس بهداشت و درمان صنعت نفت شمال کشور  با اشاره به حضور مدیران منطقه بیان داشت : فرصت مناسبی پیش آمده تا در این جمع از نقطه نظرات مدیران وروسای منابع انسانی  در جهت بهبود کیفیت عملکرد و ارائه خدمات استفاده کنیم .

 

وی در ادامه به  سیاستهای جدید سازمان و رویکرد های آتی آن در سال 98 در حوزه درمان غیر مستقیم ، سیستمی شدن رسیدگی به اسناد پزشکی  ، دفترچه های درمانی ، اعزام بیماران ، انجام معاینات طب صنعتی و پزشکی خانوده اشاره کرد.

دکتر نوریان با تاکید بر سیاست اصلی سازمان در ارائه خدمات مطلوب و با کیفیت به پرسنل شریف صنعت نفت ؛ گزارشی  از نحوه عملکرد خدمات در بهترین مراکز درمانی استان و هزینه های مصرف شده ارائه داد.

رییس بهداشت و درمان صنعت نفت شمال کشور  از مدیران شرکتهای نفتی منطقه جهت همکاری با سیاستهای سازمان دعوت بعمل آورد و مقرر شد این جلسات با مدیران منابع انسانی جهت افزایش کارآیی بصورت مستمر ادامه یابد .

در پایان مدیران شرکتهای نفتی نیز ضمن تشکر از خدمات ارائه شده ، نظرات و مشکلات موجود در حوزه خود را بیان کردند.


گرد همایی مدیران شمال  5
گرد همایی مدیران شمال  3
گرد همایی مدیران شمال  2
گرد همایی مدیران شمال  1
رسانه جدید
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۱:۳۲
تعداد بازدید : ۹۳۷
کد خبر : ۵,۱۳۲

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید