نسخه قدیم سال جهش تولید با مشارکت مردم

امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۲:۳۵

اخبار

مدیرعامل سازمان : تعدیل نیرو صحت ندارد، به شایعات توجه نکنید

دکتر حبیب اله سمیع مدیرعامل سازمان : با انتقال مدیریت بیمارستان به پتروشیمی ،نیرویی جابه جا یا تعدیل نخواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت ؛ در پی اعتصاب و اعتراض کارکنان بیمارستان صنایع پتروشیمی ماهشهر در خصوص واگذاری به پتروشیمی ها ، دکتر حبیب اله سمیع مدیرعامل سازمان ضمن تکذیب خبر تعدیل نیرو های شاغل بیمارستان اظهار داشت : تعدیل،اخراج و جابه جایی کارکنان رسمی سازمان در بیمارستان صحت ندارد.
وی افزود : اکثریت تاسیسات نفتی در منطقه ماهشهر مربوط به پتروشیمی است و این وظیفه بر دوش این مجموعه است  که خدمات بهداشتی و درمانی را هم برای جمعیت طبی خود و مردم بومی فراهم کند.
مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت تصریح کرد: پیمان کارکنان قراردادی و پیمانکاری هم به پتروشیمی ها منتقل می شود و مسلما حقوق و مزایا کارکنان ارتقا می یابد.
دکتر سمیع با اشاره به دولتی بودن سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت ادامه داد: این سازمان بعنوان بخش دولتی اجازه خرید تجهیزات  و تکمیل نیرو درمانی برای بخش خصوصی را ندارد.
مدیرعامل سازمان با تاکید بر عدم توجه به شایعات گفت : طبق مصوبه  هیات مدیره سازمان کارکنان رسمی بیمارستان صنایع پتروشیمی ماهشهر مشابه دیگر کارکنان سازمان در مناطق مختلف از  ارتقا شغلی، حقوق،مزایا و بازنشستگی در همان منطقه برخودار هستند و تا زمانی که خود شخص تمایل داشته باشد در منطقه حضور خواهد داشت.
وی اظهار داشت :  در حال حاضر بیمارستان صنایع پتروشیمی از شرایط مطلوبی برخوردار نیست و  با واگذاری به بخش خصوصی، امیدواریم شاهد ارتقا کمی و کیفی خدمات باشیم .



۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۶:۵۷
تعداد بازدید : ۱,۳۶۲
کد خبر : ۵,۱۲۴

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید