نسخه قدیم سال جهش تولید با مشارکت مردم

امروز شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۰:۲۸

اخبار

همکار پرتلاش بهداشت ودرمان صنعت نفت شمالغرب کشور علی زینالپور به افتخار بازنشستگی نائل شد.

علی زینالپور از همکاران نمونه بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور بازنشسته شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور ، علی زینالپور مسئول نقلیه این بهداشت و درمان به افتخار بازنشستگی نائل آمد. به همین مناسبت مسئولین و کارکنان بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور جهت تجلیل از ایشان مراسم تودیع برگزار کردند.

در این مراسم دکتر شمس الدین حسینعلی زاده رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور ضمن تشکر از خدمات صادقانه زینالپور گفت ؛ ایشان از جمله افرادی بودند که در طول خدمت خود نه تنها وظائف محوله خویش را به نحو احسن انجام می دادند بلکه با پیشنهادات سازنده خود سعی در حل مشکلات موجود می نمودند و از افرادی بودند که متکی به خود بوده و از مسائل حاشیه ای بدور بود و با بیان چند خاطره در دوران خدمت با ایشان گفتند در زمان تصدی مسئولیت انبار ، هیچگونه مشکلی در این زمینه نداشتیم و در زمان تصدی مسئولیت راننده آمبولانس یا مسئول واحد نقلیه از ایجاد خسارات احتمالی به اموال اداری جلوگیری می نمود.

در ادامه دکتر رضا مسکوچی رئیس امور درمان ، بیمه گری و اسناد پزشکی این بهداشت و درمان ، با تبریک به زینالپور و تشکر از خدمات ارزنده اش در واحد اسناد پزشکی گفت ؛ ایشان  در واحد اسناد پزشکی ، بررسی اسناد بیمارستانی را به نحو احسن انجام می داد که امیدوارم زندگی شخصی و در ایام بازنشستگی با سلامت و موفقیت سپری نماید.

دکتر امیر محمود عرفانی رئیس روابط عمومی در ادامه بازنشستگی را مرحله ای جدید در زندگی هر فردی تعریف کرد و گفت هر یک از ما روزی از این در وارد مرحله نوین زندگی خود خواهیم شده ، اما رفتار در طول خدمت چه با همکاران و مسئولین و چه با ارباب رجوع نوید بخش رضایت در زندگی پس از بازنشستگی خواهد بود که مطمئنا خاطرات این دوران را شیرین تر خواهد نمود.

مریم طهباز رئیس خدمات پشتیبانی هم با تبریک به آقای زینالپور آرزوی موفقیت و شادکامی برایشان داشت .

در ادامه ثریا زارع به نمایندگی از ارباب رجوع بخصوص چندین خانواده که دارای فرزندان معلول بودند و ایشان در زمان تصدی مسئولیت راننده آمبولانس با مراجعه به خانه آنان حتی فرزندان معلول ایشان را در آغوش خود به آمبولانس انتقال داده و به مراکز درمانی رسانده است تقدیر و تشکر نمود.

علی زینالپور ضمن تشکر از زحمات تک تک همکاران ، بخصوص دکتر حسینعلی زاده ، دکتر مسکوچی ، دکتر عرفانی و سایر همکاران گفت من از فرمایشات شما بسیار متشکرم ولی تنها توصیه ای که می توانم داشته باشم این است که سعی کنیم در طول خدمت بدون توجه به مسائل حاشیه ای به انجام وظائف و امور محوله خود بپردازیم.

در ادامه همکاران واحد اسناد پزشکی با هدایای خود آقای علی زینالپور را بدرقه نمودند.

زینالپور8
زینالپور7
زینالپور5
زینالپور4
زینالپور3
زینالپور2
زینالپور1

۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۱:۲۷
پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور |
تعداد بازدید : ۱,۴۶۱
کد خبر : ۵,۰۱۹

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید