نسخه قدیم سال جهش تولید با مشارکت مردم

امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ۰۶:۵۶

اخبار

دکتر سمیع: تمام امکانات بهداشت و درمان در خدمت مردم خوزستان

دهمین نشست مدیریت شرایط اضطراری شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب ۲۱ فروردین ۱۳۹۸ با حضور رضا خلیلی، معاون مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران درعملیات غیرصنعتی، فرخ علیخانی، سرپرست معاونت تولید مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران، حبیب اله سمیع، مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت و جمعی از مدیران و روسای شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در محل ستاد مدیریت بحران این شرکت برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت ودرمان صنعت نفت اهواز، دکتر حبیب اله سمیع، مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت نیز در این نشست گفت: از زمان شروع بحران سیل در کشور برنامه ریزی برای ارائه خدمات به مناطق سیل زده در دستور کار قرار گرفت و هم اکنون تمام امکانات بهداشت و درمان صنعت نفت از جمله پایگاه‌های درمانی سیار و تیم‌های بهداشتی-درمانی (پزشکان، پرستاران و بهیاران) جهت ارائه خدمات درمانی باکیفیت برای امدادرسانی به مردم خوزستان آماده است.

دکتر سمیع افزود: خوشبختانه آسیب های انسانی سیل در استان خوزستان بسیار کم بوده است ولی در لرستان متأسفانه این آسیب ها خیلی جدی بود و در حال حاضر اتوبوس آمبولانس بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر در پلدختر مستقر است.

وی با تاکید بر عملکرد قوی ستاد بحران بهداشت و درمان اهواز گفت : با مدیریت خوبی که انجام شده است در حال حاضر و در صورت نیاز بیمارستان بزرگ نفت اهواز آماده پذیرش بیماران سایر بیمارستان های اهواز است .

مدیرعامل سازمان عنوان کرد: این  آمادگی را اعلام میکنیم  که با هماهنگی هلال احمر و دانشگاه در مراکزی که سیل زدگان حضور دارند، مستقر شده و خدمات درمانی رایگان ارائه دهیم.

دکتر سمیع ادامه داد: تأمین آب آشامیدنی و غذای سالم ،دفع بهداشتی زباله و سرویس های بهداشتی مناسب را در جهت پیشگیری از شیوع بیماری های عفونی را ضروری خواند.

مدیرعامل سازمان خاطر نشان کرد: پویش جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی همکاران با همکاری واحد روابط عمومی و بسیج در مناطق بهداشت و درمان فعال است تا این کمک ها در اختیار سیل زدگان قرار گیرد.

۲۲ فروردین ۱۳۹۸ ۱۷:۵۴
تعداد بازدید : ۹۲۱
کد خبر : ۴,۸۳۴

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید