نسخه قدیم سال جهش تولید با مشارکت مردم

امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۱:۵۷

اخبار

تیم مدیریتی بهداشت و درمان صنعت نفت شمال شرق برای تبیین وظایف سازمانی به استان کرمان سفر کرد + تصاویر

رییس بهداشت و درمان صنعت نفت شمال شرق گفت: مدیران مناطق باید در چهارچوب مقررات تمام توان خود را برای تامین سلامت خانواده صنعت نفت به کار گیرند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمال شرق، دکتر وحید مالکی در دیدار با مدیر پخش فرآورده های نفتی منطقه کرمان اهمیت توجه به رسالت اصلی سازمان یعنی سلامت محوری را مورد تاکید قرار داد و افزود: حوزه سلامت شغلی و پزشک خانواده جزو خدمات پایه ای سازمان بهداشت و درمان و هدف اصلی ایجاد آن است.

وی خاطر نشان کرد: هر مدیری در هر حوزه ای باید به گونه ای عمل کند که پس از تحویل پست خود به دیگری، کارنامه افتخارآمیزی داشته باشد و در برابر وجدان خود شرمنده نباشد.

مدیر پخش فرآورده های نفتی منطقه کرمان نیز در تبیین وظایف مدیران اظهار داشت: سلامت محوری و تامین سلامت خانواده صنعت نفت خواسته اصلی ما است.
فضل اله اکبری آمادگی خود و تیم مدیریتی اش را در راستای سلامت محوری اعلام کرد و خواستار بهبود امکانات درمانی با کیفیت شد.
 
از یکدیگر مطالبات قانونی داشته باشیم
همچنین رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت شمال شرق در دیدار با مدیران شرکت گاز استان کرمان گفت: ارایه خدمات پیشگیرانه و درمانی باید همراه با رعایت حقوق بیماران و همچنین صرفه و صلاح سازمان باشد.
دکتر مالکی تاکید کرد: ما و شرکتهای منطقه باید از یکدیگر مطالبات قانونی داشته باشیم و بر آن اساس اهداف بعدی خود را تبیین کنیم.
مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان نیز با اشاره به  اقدامات ویژه بهداشت و درمان منطقه شمال شرق به خصوص در بحث  پیشگیری اظهار داشت: فرهنگ تشکر از بهبود عملکرد در حوزه بهداشت و درمان قدری کم رنگ شده و مستلزم توجه بیشتری است.
منوچهر فلاح افزود: خواسته ما آموزش خانواده صنعت نفت در رابطه با ارتقای سلامت است و بهداشت و درمان توان انجام این کار را دارد.
وی با تاکید بر اینکه آموزش منابع انسانی ماهر برای اداره هر سازمان یا شرکتی لازمه پیشرفت در ارایه خدمات است، خاطر نشان کرد: در عین حال ما مدیران نیز موظف هستیم در هزینه بودجه های دولتی که در اختیارمان قرار دارد، صرفا در چارچوب موازین و مقررات وزارت نفت قدم برداریم.

ارایه اطلاعات صحیح لازمه بهبود شاخصها
در ادامه این سفر رییس بهداشت و درمان صنعت نفت شمال شرق در جمع کارکنان مرکز درمانی کرمان به بیان سطوح ارایه خدمات سازمان در مراکز پرداخت و گفت: در این راستا سطح ارایه خدمت در کرمان سطح پایه یعنی ارایه خدمات سلامت کار و پزشکی خانواده است.
دکتر مالکی افزود: تمام خدمات در قالب تیم باید انجام شود. سازمان وقتی حقوق می دهد باید خدمات به بهترین نحو ارایه شود، در غیر این صورت چه تفاوتی می کند که بیمار خدماتش را از بیرون بگیرد!
وی با بیان اینکه ارایه اطلاعات صحیح لازمه بهبود شاخصها است، تصریح کرد: تمام افراد تیم از پزشک و پرستار گرفته تا ماما، کادر اداری و پذیرش و حتی نیروهای خدمات باید از اهداف و شاخصهای مد نظر سازمان که عملکرد را نشان می دهد مطلع باشند.
رییس دارو و درمان صنعت نفت شمال شرق نیز دلیل سفر اخیر رئیس پزشکی خانواده سازمان به منطقه شمال شرق را اعلام مجدد ساختار وجودی سازمان و ارایه راهکارهای بهبود شاخص ها بیان کرد.
دکتر مهدی نصرآبادی اظهار داشت:  بنا به تاکید مدیران ارشد سازمان، داشتن برنامه مهمترین چیزی است که یک تیم باید داشته باشد تا طی کردن  گام به گام مسیر ترقی ملموس باشد.
 
گفتنی است، در سفر تیم مدیریتی بهداشت و درمان صنعت نفت شمال شرق به استان کرمان و برگزاری نشست های هم اندیشی با مدیران صنعت نفت این استان مسایلی همچون طب صنعتی و نحوه پیگیری سلامت شاغلین پرخطر، طرح سلامت دهان و دندان و راههای پیشبرد آن، تامین سلامت شاغلین انبار نفت شهید احمدی روشن کرمان و تامین شرایط بهتر برای استفاده خانواده صنعت نفت از مرکز درمانی کرمان، نبود توازن در توزیع داروخانه های طرف قرارداد، عدم امکان وصول دارو در بیمارستانهای طرف قرارداد با توجه به برون سپاری داروخانه ها در مراکز بیمارستانی، نداشتن کلینیک مشاوره و فراهم نبودن امکان استفاده از بسیاری از داروها خارجی مورد نیاز جمعیت صنعت نفت مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.


کرمان 2
کرمان 1


کرمان 6
کرمان 5
کرمان 4
کرمان 3
۲۶ دی ۱۳۹۷ ۲۳:۳۳
تعداد بازدید : ۱,۲۲۹
کد خبر : ۴,۳۴۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید