نسخه قدیم سال جهش تولید با مشارکت مردم

امروز پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ۱۷:۰۵
 

اخبار

سلامت کارکنان در نشست هم اندیشی مدیران توسعه منابع انسانی صنعت نفت ارزیابی شد

جلسه هم اندیشی مدیران توسعه منابع انسانی صنعت نفت با حضور جمعی از مدیران و روسا منابع انسانی 4 شرکت اصلی و حوزه مددکاری برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت دکتر حبیب اله سمیع مدیرعامل این سازمان، در جلسه هم اندیشی مدیران توسعه منابع انسانی صنعت نفت که چهارشنبه (26 دیماه ) در ستاد سازمان  برگزار شد، اظهار داشت: امید است بتوانیم معضلات و مشکلات مربوط به امر خدمات رسانی در حوزه سلامت را مرتفع سازیم .

وی افزود : دغدغه و نگرانی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت سلامتی کارکنان است .

مدیرعامل سازمان با تاکید بر اینکه سلامت روحی و جسمی کارکنان در میزان بازدهی و بهره وری موثر است ، توضیح داد: تأمین و ارتقاء عالی‌ترین سطح سلامت جسمی، روانی و پیشگیری از بیماری‌ها و حوادث ناشی از کار، هدف اصلی سازمان است.

دکتر سمیع اظهار داشت: باید شرایطی با حمایت و همکاری مدیران منابع انسانی  4شرکت اصلی فراهم شود تا کارکنان برای انجام معاینات دوره ایی ترغیب شوند و این موضوع موجب دسترسی به اطلاعات دقیق از وضعیت سلامتی کارکنان می شود.

وی  با تاکید بر رویکرد و اولویت بهداشت و درمان صنعت نفت بر اصل پیشگیری گفت:  اهمیت طب صنعتی در حفظ سلامت کارکنان صنعت نفت که در خط مقدم جبهه اقتصادی کشور فعالیت دارند نقش قابل توجهی دارد و انجام معاینات دوره ایی در این محور موثر است.

 مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت با تاکید بر منحصر به فرد بودن خدمات طب صنعتی و پزشکی خانواده سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت گفت: در این ۲ محور، سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت در سطح کشور حتی برای وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی هم الگوست و می‌توان به جرات گفت نمونه مشابه آن در هیچ نهادی وجود ندارد.

وی بیان کرد: سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت بر اساس وظایف ذاتی محول شده توسط وزارت نفت به انجام برنامه و رسالت خود اقدام و به ارائه خدمت یا خرید خدمت پرداخته و خوشبختانه میزان رضایتمندی کارکنان قابل توجه است ،البته کم و کاستی های وجود دارد و به آن واقف هستیم.

دکتر سمیع تصریح کرد : با توجه به اینکه سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت متولی سلامت خانواده بزرگ این صنعت است در حوزه‌های مختلف ورزشی، تغذیه سالم، معاینات دوره ای و ... فعالیت‌های گسترده‌ای انجام داده که مهمترین آن اجرای سند جامع بهبود تغذیه شاغلین و  رستوران دوستدار سلامت است.

مدیرعامل سازمان ادامه داد : مباحث حوزه سلامت وسیع و گسترده است  و  نیاز به  فرهنگ سازی دارد.

وی خاطر نشان کرد: با همکاری واحد سلامت کار و HSE  پیشنهاد تشکیل کمیته سلامت در 4 شرکت اصلی را عملیاتی کرده و امیدواریم در این ماه های پایانی سال بتوانیم در افزایش معاینات دوره ایی کارکنان قدم جدی تر برداریم.

در ادامه جلسه دکتر طاهره جعفری رییس سلامت خانواده،دکتر پیمان فریدنیا رییس سلامت کار و HSE  ،  دکتر مسعود مطلبی عضو علمی و معاون مرکز تحقیقات بهداشت کار دانشگاه علوم پزشکی ایران و امیر نصیری مدیریت پایش و برنامه ریزی معاونت اجتماعی وزارت بهداشت  به ارائه گزارش های مختلف در خصوص میزان مشارکت در معاینات دوره ایی 4 شرکت اصلی ،ارتقا سلامت دهان و دندان،افزایش فعالیت فیزیکی ، ارزیابی خود مراقبتی در محل کار  و سواد سلامت و اهمیت آن در سازمان ها پرداختند و همچنین روسا و مدیران منابع انسانی و مددکاری 4 شرکت اصلی سوالات و درخواست های کارکنان را مطرح کردند.

نشست مدیران منابع انسانی  1

نشست مدیران منابع انسانی  4

نشست مدیران منابع انسانی  3

نشست مدیران منابع انسانی  2

نشست مدیران منابع انسانی  5

نشست مدیران منابع انسانی  6

نشست مدیران منابع انسانی  7
نشست مدیران منابع انسانی  8

نشست مدیران منابع انسانی  9

 
 
۲۶ دی ۱۳۹۷ ۱۸:۰۷
تعداد بازدید : ۴۳,۰۷۱
کد خبر : ۴,۳۴۵

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید