نسخه قدیم سال جهش تولید با مشارکت مردم

امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۵:۱۵

اخبار

برگزاری کلاس " رشد و تکوین مهارت های اجتماعی کودکان" در مدرسه ابتدایی جزیره خارگ

کلاس رشد و تکوین مهارت های اجتماعی کودکان در مدرسه ابتدایی آزادی جزیره خارگ , توسط سروه فرجی کارشناس روانشناس بالینی بیمارستان صنعت نفت خارگ برگزار گردید .

به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر, این دوره آموزشی جهت دانش آموزان  پایه ششم  ابتدایی مدرسه آزادی خارگ برگزار شد و قرار شد تا این دانش آموزان بتوانند اصول صحیح استفاده  از زبان در زمینه های اجتماعی را یاد بگیرند و با آن گفتگو کنند و به کمک آن با دیگران ارتباط برقرار کنند .

خانم فرجی در این کلاس گفت: برقراری ارتباط موثر نه تنها مستلزم داشتن دانشی از قواعد دستوری و دانستن معنای کلمات است‌ بلکه مستلزم داشتن"توانایی در گفتن حرف مناسب در زمان مناسب و مکان مناسب ،به افراد مناسب و با توجه به موضوعات مناسب است".

 دانش آموزان در این کلاس یاد گرفتند که از طریق تقویت مهارت های اجتماعی از جمله رعایت نوبت و تشخیص نوبت خود برای حرف زدن ،در نظر گرفتن دانش ،علاقه و نیاز های شنونده ،تقویت هوش هیجانی ، همدلی و با استفاده از مهارتهایی پیشرفته تری همچون زبان بدن بتوانند ارتباط موثر تری با دیگران برقرار  نمایند

خانم فرجی در ادامه افزود: بالابردن و تقویت شناخت اجتماعی دانش آموزان به بهبود و تقویت واکنش های عاطفی آنها در ارتباط با دیگران کمک خواهد کرد.

در این کلاس سعی بر این بود که دانش آموزان تکنیک های ارتباطی را به صورت عملی و با انجام تمرین در کلاس بیاموزند.

 


فرجی خارگ 2
فرجی خارگ

۲۶ دی ۱۳۹۷ ۱۳:۵۸
تعداد بازدید : ۱,۶۱۹
کد خبر : ۴,۳۴۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید