نسخه قدیم سال جهش تولید با مشارکت مردم

امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ۰۴:۴۰
 

اخبار

تجلیل از پرستاران با حضور مدیران شرکت نفت آغاجاری

دکتر ناصر مظفری: پرستاران یاورانی هستند که با دلسوزی درد و مشکلات بیماران را شبانه روز پیگیری می‌کنند و در اوج سختی کار بهترین خدمات را به بیماران می‌دهند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری به مناسبت میلاد حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار مراسم جشنی با حضور روسا و مسئولین شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری و مدیریت بهداشت و درمان در مرکز سلامت کار  برگزار شد.

ابتدا رئیس بهداشت و درمان ضمن خوش آمدگویی ، میلاد با سعادت حضرت زینب(س) به نام روز پرستار را تقارن فرخنده‌ای جهت قدردانی از پرستاران پرتلاش دانست و گفت: پرستاران یاورانی هستند که با دلسوزی درد و مشکلات بیماران را شبانه روز پیگیری می‌کنند و در اوج سختی کار بهترین خدمات را به بیماران ارائه می‌دهند.

دکتر ناصر مظفری الگوگیری از حضرت زینب (س) را افتخاری برای پرستاران ذکر کرد و اظهار داشت: این قشر زحمت‌کش و پرتلاش جامعه همانند بزرگ پرستار واقعه عاشورا با صبر و استقامت در راستای بازگشت سلامتی بیماران و حضور آنان در جمع صمیمی خانواده و اجتماع تلاش کرده که جای بسی تشکر و قدردانی دارد.

عبدالرضا شریفات رئیس خدمات پشتیانی پس از تبریک میلاد پرسعادت بزرگ بانوی کربلا حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار  ویژگی های پرستاران را برشمرد و گفت : این شغل شریف و ارزشمند نشان از انسان‌های توانمند و متعهد که زینبی‌وار و با صبر و حوصله در جهت خدمت به مردم و مرهم گذاشتن بر دل بیماران تلاش‌می‌کنند دارد.

در ادامه دکتر طاهری رئیس درمانگاه طب صنعتی و رئیس پزشکی خانواده گزارشی از نحوه ارائه خدمات و معاینات دوره ای کارکنان رسمی ،قراردادموقت و پیمانکاری ارائه نمود و نقش پرستاران را در این کار مهم تشریح کرد.

سپس سایر روسا نیز به صورت جداگانه به بیان تبریک میلاد اسوه صبر و استقامت حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار پرداختند.

در پایان نیز از پرستاران شاغل در مرکز سلامت کار  تجلیل به عمل آمد. 

د

ا
ل

ت

ه
مهت

عغه
خها
خ

 

۲۳ دی ۱۳۹۷ ۱۶:۴۲
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۹۷۴
کد خبر : ۴,۲۹۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید