نسخه قدیم سال جهش تولید با مشارکت مردم

امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۷:۳۳

اخبار

مراسم بزرگداشت روز پرستار در بیمارستان توحیدجم برگزار شد.

به مناسبت سالروز ولادت حضرت زینب کبری (س)، مراسم روز پرستار با حضور سرهنگ احمد اسدی فرمانده سپاه حضرت عباس شهرستان جم ,دکتر فرهاد باقری رئیس بیمارستان توحیدجم و جمعی از مسئولین این بیمارستان در سالن کنفرانس بیمارستان توحید جم برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر, دراین مراسم روح اله شهبازی مسئول بیسج جامعه پزشکی شهرستان جم ضمن تبریک روز پرستار و تقدیر از تمامی تلاشگران این عرصه، گفت: مجموعه پرستاری دلسوز و فداکار جزء جدانشدنی از تیم پزشکی است که حضور آنها در کنار این تیم لازم و ضروری است و از زحمات این قشر پرتلاش تقدیر و تشکر کردند.

مراسم پرستار  1

در ادامه خانم اورینب شهیدزاده مشاور مذهبی مرکز مشاوره باران نیز ضمن تبریک روز پرستار طی سخنانی گفت: پنجم جمادی الاولی روز ولادت باسعادت بانوی کربلا پس از شهادت امام حسین (ع)، حضرت زینب کبری (س) بود که این روز را روز پرستار نامیدند و علت نام گذاری این روز به نام «روز پرستار» این است که حضرت زینب پرستاری امام زمانش حضرت زین العابدین (ع) و دیگر بیماران و مصیبت زدگان اهل بیت را برعهده داشتند.

 

مراسم پرستار  4

در ادامه خانم شهید زاده به تجلیل از مقام شامخ و شخصیت والای حضرت زینب(س) پرداخت و تاکید داشت که با برگزاری این مراسم یادی از این بزرگ بانو می شود و باعث الگو سازی در جامعه می شود و همچنین  از تقویت روحیه زینب گونه در میان پرستاران تقدیر و تشکر و به نقش پرارزش پرستاران در جامعه پرداختند.

از دیگر برنامه های مراسم نیز اجرای دکلمه خوانی و برگزاری مسابقه کتبی بود.

در پایان از 13 نفر از همکارانی که در اعزام تیم پزشکی و اردوهای جهادی بسیج جامعه پزشکی را همراهی نموده اند به رسم یادبود با لوح تقدیر و هدایایی از زحمات آنان تشکر و قدردانی شد.

 

 

مراسم پرستار  3
مراسم پرستار  6
مراسم پرستار  5
 

 

۲۳ دی ۱۳۹۷ ۱۰:۲۰
تعداد بازدید : ۱,۱۶۷
کد خبر : ۴,۲۹۴

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید