نسخه قدیم سال جهش تولید با مشارکت مردم

امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ۱۷:۱۴
 

اخبار

دیدار امام جمعه شهرستان جم با پرستاران به مناسبت روز پرستار

حجت الاسلام والمسلمین محمد گنجی به همراه دکتر مهرداد حسین زاده رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر ,اعضای دفتر امام جمعه , سرهنگ احمد اسدی فرمانده سپاه حضرت عباس شهرستان جم و بخشدار مرکزی جم به مناسب میلاد با سعادت حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار در بیمارستان توحید جم حضور یافته و با پرستاران دیدار و گفت و گو کردند.

به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر, حجت الاسلام محمد گنجی در حاشیه دیدار با پرستاران بیمارستان توحید شهر جم اظهار داشت: افزایش امید اجتماعی و توجه به هم نوعان  بخشی از وظایف مهم پرستاران است.

امام جمعه جم افزود: پرستاران با گذشت و ایثار تمام انرژی خود را صرف برطرف کردن مشکلات بیماران می کنند.

وی بیان کرد: پرستاری به معنی صحیح یک رایحه و جلوه ای از رحمت الهی است.

گنجی خاطرنشان کرد: پرستاران به عنوان افراد دلسوز، متعهد در حلقه مراقبت و درمان جسمی و روحی بیماران نقش کلیدی دارند و باید در جامعه مورد تکریم قرار گیرند.

وی تاکید کرد: آموزش اخلاق حرفه ای از ضرورت های شغل پرستاری است که در راستای خدمت رسانی بهتر و افزایش رضایت بیماران، باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

گفتنی است حجت الاسلام والمسلمین گنجی در حاشیه این دیدار از بخش های مختلف بیمارستان توحید جم بازدید کردند و در دیدار با پرستاران شاخه گلی را به رسم یاد بود به آنها اهدا کردند و ضمن دیدار با بیماران بستری در بخشهای اورژانس, دیالیزو... از آنان دلجویی و عیادت نمودند و در پایان در جمع پرستاران عکسی به یادگار گرفتند.

در این دیدار امام جمعه شهرستان جم و موسسه خیریه فاطمه زهرا (س) این شهرستان از تعدادی پرستاران خیر بیمارستان توحید جم با اهدا لوح تقدیر قدردانی نمودند.

 

روز پرستار 14

 

روز پرستار 11

روز پرستار 10

روز پرستار 1
روز پرستار 9
روز پرستار 8
روز پرستار 7

روز پرستار 13

۲۳ دی ۱۳۹۷ ۰۹:۵۵
تعداد بازدید : ۱,۲۱۷
کد خبر : ۴,۲۹۲

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید