نسخه قدیم سال جهش تولید با مشارکت مردم

امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ۱۰:۵۱
 

اخبار

دکتر نوریان : تمام تلاش و سعی بهداشت و درمان ارائه بهترین خدمات درمانی است

مراسم گرامیداشت روز پرستار با حضور مدیر عامل شرکت گاز استان ، هیت همراه و مدیر عامل منطقه 9 عملیات انتقال گاز ، در بهداشت و درمان صنعت نفت شمال کشور برگزار و لوح تقدیر و تشکر از تلاش های پرستاران این منطقه اهدا شد.

بنا به گزارش روابط عمومی بهداشت ودرمان صنعت نفت شمال کشور ، رئیس بهداشت ودرمان شمال کشور با تبریک روز پرستار ضمن تبریک ولادت بانوی قهرمان کربلا و نامگذاری این روز به عنوان بزرگداشت روز پرستار، به ویژگی بارز صبر و استقامت حضرت زینب (س) به عنوان الگوی پرستاران جامعه پزشکی اشاره کرد

دکتر نوریان در روز گرامیداشت روز پرستار گفت: تمام تلاش و سعی بهداشت و درمان در این است که بهترین خدمات درمانی را به کارکنان صنعت نفت و خانواده گرامی ایشان ارائه دهد و این امر جز در سایه‌ی قدردانی و قدرشناسی از زحمات کارکنان و کادر درمانی به ویژه پرستاران میسر نخواهد شد. در ادامه دکتر نوریان با قرائت متن پیام تبریک وتقدیر مدیر عامل سازمان فرا رسیدن روز پرستار را تبریک گفت.

وی از حضور مدیرعامل شرکت گاز استان مازندران و مدیر انتقال گاز منطقه 9کشور، در بهداشت و درمان صنعت نفت شمال کشور تقدیر کرد و گفت: این حضور، نشانه توجه مدیران صنعت نفت به حوزه درمان است و قطعاً تعامل مثبت با بهداشت و درمان در ارائه خدمات مطلوب تر به خانواده صنعت نفت شمال کشور بسیار موثر خواهد بود.

مهندس داودی نژاد مدیر منطقه 9 عملیات انتقال گاز ، حرفه پرستاری را از آن جهت که تمام مادران نقش بزرگ پرستاری به عهده دارند، قابل ستایش عنوان کرد و افزود: جایگاه والای پرستاران در مراقبت از بیمار از اهمیت به سزایی برخورداراست چرا که پزشک معالج زمان کمتری را نسبت به پرستار بر بالین بیمار حاضر است و حداکثر این فرایند به عهده پرستاران است.

در ادامه "جعفر احمدپور" مدیرعامل شرکت گاز استان در این دیدار با تقدیر از زحمات پرستاران بهداشت و درمان صنعت نفت شمال کشور، افزود: شرمنده زحمات پرستاران هستم و باور دارم خدمات مطلوب امروز همکاران ما به مردم، حاصل تلاش پرستاران بهداشت و درمان صنعت نفت شمال کشور است.

وی با اشاره به اینکه پرستاران دارای وجدان‌های بیدار و پاک هستند که در نهایت صداقت و ایثار برای سلامت انسان‌ها تلاش خستگی‌ناپذیر دارند، ادامه داد: حرفه پرستاری در واقع یکی از راه‌های قرب به حضرت باری‌تعالی و رسیدن به کمال انسانی است، بنابراین هر پرستاری که به حرفه خود چنین نگرشی داشته باشد، قطعاً می‌تواند نشاط و علاقه‌ی ویژه‌ای در سایر افراد هم ایجاد کند.

احمدپور گفت: پرستاران با مراقبت از بیماران در بستری ضمن کسب رضایت و خرسندی آنان، خشنودی خداوند را برای خود نیز رقم می‌زنند.

مدیر عامل گاز مازندران تأکید کرد: مواظبت از بیمار و رسیدگی به آن جزو سفارش‌های همه پیشوایان دینی ماست به همین دلیل، مراقبت از بیمار تا رسیدن به شفای کامل امری بایسته است که خوشبختانه پرستاران بهداشت و درمان صنعت نفت شمال کشور به آن  توجه ویژه دارند.



حاج آقا باکویی امام جماعت مرکز نیز با تقدیر و تشکر از زحمات این عزیزان در عرصه درمان و تبریک روز پرستار، رشادت‌ها و ازخودگذشتگی‌های حضرت زینب(س) را یادآورشده و خاطر نشان کرد: ایشان بهترین الگو برای پرستاران و پزشکان ما در امر خدمت رسانی به مردم می‌باشند.

وی پرستاری را شغلی سراسر عشق و علاقه خواند و گفت: کسی که عاشق خدمت کردن به مردم نباشد به هیچ عنوان نمی‌تواند در این حرفه مقدس دوام بیاورد.

در پایان مراسم آیین  گرامیداشت  پرستاران بهداشت ودرمان شمال کشور با اهداء لوح وگل تقدیر تجلیل شدند.
۲۲ دی ۱۳۹۷ ۱۵:۳۴
تعداد بازدید : ۹۹۷
کد خبر : ۴,۲۷۹

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید