نسخه قدیم سال جهش تولید با مشارکت مردم

امروز شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۱:۵۹

اخبار

مدیر مهندسی و ساختمان سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت:

پروژه هزار جریب اصفهان امسال به بهره‌برداری می‌رسد

مدیر مهندسی و ساختمان سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت از بهره‌برداری پروژه هزار جریب اصفهان تا پایان سال 97 خبرداد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت ؛ در حاشیه برگزاری مراسم تودیع و معارفه رییس بهداشت و درمان صنعت نفت اصفهان ؛ دکتر حبیب اله سمیع مدیرعامل سازمان و تیم همراه از پروژه هزار جریب اصفهان بازدید کردند.

مهندس بهنام سمیع در این بازدید با پاسخ به پرسش خبرنگار روابط عمومی این مجموعه درباره راه‌اندازی پروژه هزار جریب اصفهان گفت: با همکاری سازمان‌های ذی‌نفع برای اتصال انشعاب‌های این پروژه تا پایان سال آماده بهره‌برداری خواهد بود.

وی افزود: پروژه هزار جریب از زیر مجموعه پروژه‌های یک درصد عمرانی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت بود که در زمینی به مساحت 15 هزار مترمربع با مجموع زیر بنا 12 هزار مترمربع ساخته شده است.

مدیر مهندسی و ساختمان سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت با اشاره به تحویل پروژه از پیمانکار اظهار کرد: برای افزایش مسیر ورودی و نصب پست برق یک قطعه زمین از شرکت خطوط لوله و مخابرات منطقه اصفهان به متراژ 2000 هزار مترمربع دریافت شده و مراحل آماده سازی آن در حال انجام است.

مهندس سمیع تصریح کرد: پروژه در چهار طبقه به‌صورت پلی‌کلینیک و دی‌کلینیک طراحی شد، اما پس از پاره‌ای تغییرات به شبه بیمارستان 32 تختخوابی تغییر کاربری داده شد.

وی با تاکید بر تجمیع مراکز درمانی اصفهان در پروژه هزار جریب گفت: با تصمیم هیئت مدیره سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت همه واحدهای درمانی و ستاد اصفهان با توجه به فرسودگی و منطقه نامناسب در ساختمان جدید تجمیع می‌شوند.

مدیر مهندسی و ساختمان سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت ادامه داد: این پروژه با بخش‌های مختلف درمانی از جمله دندانپزشکی با 14 یونیت، فیزیوتراپی، اورژانس، کلینیک‌های داخلی (قلب،گوارش،اطفال،داخلی و ..)، کلینیک جراحی (چشم،مغز و اعصاب،ارتوپدی،اورولوژی و ..)، اتاق بستری، بخش زایمان، آزمایشگاه، داروخانه و بخش اداری آماده بهره‌برداری است.

مهندس سمیع با اشاره به صحبت‌های مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت درباره بحث برون‌سپاری بخش‌هایی از دی کلینیک هزار جریب  تصریح کرد: با برنامه‌ریزی مدیریت سلامت و صلاحدید هیئت مدیره برای بهره‌بردای از همه  امکانات و فضای موجود این ساختمان برخی واحدها از جمله  ICU   و CCU و اتاق های عمل برونسپاری می‌شود.

وی همچنین گفت: پارکینگ پروژه هزار جریب اصفهان قابل استفاده برای عموم خواهد بود.

۱۵ دی ۱۳۹۷ ۱۴:۱۳
تعداد بازدید : ۱,۵۴۶
کد خبر : ۴,۲۵۱

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید