نسخه قدیم سال جهش تولید با مشارکت مردم

امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۹:۲۶

اخبار

برگزاری کلاس آموزشی شرایط استرس زا و راه های مقابله با آن در بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران

کلاس آموزشی شرایط استرس زا در فصل امتحانات و راه های مقابله با آن در بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران؛ کلاس آموزشی شرایط استرس زا در فصل امتحانات و راه های مقابله با آن ویژه والدین دانش آموزان صنعت نفت در سالن آموزش مرکز مشاوره بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران برگزار شد.

زینب رحیم دشتی کارشناس ارشد مرکز مشاوره بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران در جمع والدین شرکت کننده در این دوره آموزشی خالی شدن ذهن موقع امتحان را مهمترین علامت و نشانه اضطراب امتحان عنوان کرد.

وی ادامه داد:سردرد،تهوع،تعریق زیاد و افزایش ضربان قلب از دیگر علائم فیزیکی اضطراب امتحانی است.

رحیم دشتی افزود:دانش آموزان با ورزش کردن،خواب کافی ،کمک گرفتن از مشاور ،برنامه ریزی و مطالعه هوشمندانه می توانند بر استرس امتحان غلبه نمایند.

مسئول مددکاری و مرکز مشاوره و سلامت روان بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران در حاشیه برگزاری این کلاس آموزشی اظهار داشت: مرکز مشاوره بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران از ابتدای سال جاری تاکنون 21کلاس آموزشی با مشارکت538نفر برگزار کرده است.

زهرا فاطمی افزود: کارکنان صنعت نفت،پرسنل  بهداشت و درمان و دانش آموزان صنعت نفت گچساران در این کلاس های آموزشی مشارکت داشته اند.

مسئول مددکاری و مرکز مشاوره و سلامت روان بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران گفت: در سال جاری سه هزار بروشور و توصیه های آموزشی با عناوین فرزند پروری و همسرانه در میان کارکنان صنعت نفت گچساران توزیع شده است.

کلاس آموزشی شرایط استرس زا و راه های مقابله با آن برای نخستین بار در مرکز مشاوره بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران برگزار شده است.

222

333

6

6666

11


     

 

۱۲ دی ۱۳۹۷ ۱۳:۲۵
تعداد بازدید : ۱,۳۴۲
کد خبر : ۴,۲۴۲

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید