نسخه قدیم سال جهش تولید با مشارکت مردم

امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۳:۳۴

اخبار

با حضور مدیران ارشد بهداشت صنعت نفت فارس و هرمزگان صورت پذیرفت:

برگزاری نشست بررسی ارتقا خدمات درمانی کارکنان شرکت پالایش گاز پارسیان+ گزارش تصویری

نشست بررسی ارتقا خدمات درمانی کارکنان شرکت پالایش گاز پارسیان با حضوردکتر محسن تندر رییس بهداشت صنعت نفت فارس و هرمزگان و هیات همراه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان، بر اساس گزارش دریافتی از شرکت پالایش گاز پارسیان، در نشستی که با حضور ابدالی دهدزی مدیر عامل ، مدیران و مسئولان پالایشگاه پارسیان و دکتر تندر رییس بهداری وبهداشت صنعت نفت فارس و هرمزگان مسائل ومشکلات درمانی کارکنان وخانواده هایشان مورد بررسی قرار گرفت.

برگزاری نشست بررسی ارتقا خدمات درمانی کارکنان شرکت پالایش گاز پارسیان+ گزارش تصویری 6
 در این جلسه ابدالی دهدزی مدیر عامل پالایشگاه پارسیان ضمن خیر مقدم گویی به مدعوین ،از حضور دکتر تندر رییس بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان و هیات همراه در منطقه وبررسی مشکلات کارکنان تشکر نمود و خلاصه ای از وضعیت بهداشتی ودرمانی و مسائل ومشکلات درمانی و داروئی کارکنان را تشریح نموده و خواستار رفع آنها را در جهت بهبود خدمات ارایه شده در راستای رسالت سازمان و تولید پایدار گاز شد .

برگزاری نشست بررسی ارتقا خدمات درمانی کارکنان شرکت پالایش گاز پارسیان+ گزارش تصویری 5
 در ادامه رییس بهداشت صنعت نفت فارس و هرمزگان  ضمن ابراز خرسندی از حضور دراین نشست صمیمی برنامه ها و اهداف این مرکز را تشریح کرد و گفت :سازمان بهداشت ودرمان با هدف تامین سطح سلامت کارکنان وخانواده های آنان وپوشش خدمات درمانی به ارائه خدمات مطلوب به پرسنل صنعت نفت بوده و روزبه روز برسطح خدمات می افزاید.


 دکتر تندر افزود: منابع انسانی سالم باعث ارتقاء وپیشرفت سازمان می شود بنابراین آنچه در این زمینه بسیار ضرورت داشته و در اولویت قرار دارد لزوم توجه به مسائل بهداشتی ودرمانی کارکنان واهتمام به این امر وانجام اقدامات مهم در این رابطه است.


 وی اظهار داشت:خوشبختانه هر ساله سطح خدمات درمانی و بهداشتی صنعت نفت گسترش یافته وما حداکثر تلاش خود را با عقد قرارداد با مراکز درمانی معتبر و بهره گیری از پزشکان حاذق در راستای ارتقاء خدمات بهداشتی و درمانی کارکنان و کیفی سازی آنان انجام می دهیم.

برگزاری نشست بررسی ارتقا خدمات درمانی کارکنان شرکت پالایش گاز پارسیان+ گزارش تصویری 4
 رییس بهداری و بهداشت صنعت نفت فارس و هرمزگان  اظهار امیدواری کرد: انشاء ا... بتوانیم روز بروزخدمات بهداشتی ودرمانی مورد نیاز کارکنان وخانواده های محترم آنان را بهبود بخشیده تا کارکنان بتوانند با سلامتی کامل در جهت خدمت رسانی به مردم تلاش کنند.


شایان ذکر است در این جلسه از خانمها دکتر شبنم زینلی و دکتر شهره زینلی به پاس ارائه خدمات مطلوب دندانپزشکی تجلیل بعمل آمد.

برگزاری نشست بررسی ارتقا خدمات درمانی کارکنان شرکت پالایش گاز پارسیان+ گزارش تصویری 3

برگزاری نشست بررسی ارتقا خدمات درمانی کارکنان شرکت پالایش گاز پارسیان+ گزارش تصویری 7
برگزاری نشست بررسی ارتقا خدمات درمانی کارکنان شرکت پالایش گاز پارسیان+ گزارش تصویری 2
برگزاری نشست بررسی ارتقا خدمات درمانی کارکنان شرکت پالایش گاز پارسیان+ گزارش تصویری 1

برگزاری نشست بررسی ارتقا خدمات درمانی کارکنان شرکت پالایش گاز پارسیان+ گزارش تصویری 8

۵ دی ۱۳۹۷ ۱۰:۲۸
روابط عمومی شرکت گاز پارسیان |
تعداد بازدید : ۱,۶۹۴
کد خبر : ۴,۲۳۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید