نسخه قدیم سال جهش تولید با مشارکت مردم

امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۳:۰۵

اخبار

مسائل بهداشتی و درمانی کارکنان منطقه عملیاتی پارسیان بررسی شد

با حضور دکتر محسن تندر رییس و جمعی از معاونان بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان، مسائل بهداشتی و درمانی کارکنان منطقه عملیاتی پارسیان بررسی شد.

بازدید منطقه پارسیان(زاگرس)

به گزارش روابط عمومی منطقه عملیاتی پارسیان، دکتر تندر و جمعی از معاونان وی طی بازدیدهای  از مرکز منطقه پارسیان ، مرکز جمع آوری گاز هما و شانول و کمپ ایثار روند فعالیت ها درمانی منطقه را مورد بررسی قرار دادند و در ادامه جلسه ای بصورت ویدیو کنفرانس با حضور نمایندگان پرسنل در مرکز منطقه پارسیان و حاضرین در کمپ ایثار برگزار شد ، همکاران این منطقه سوالات خود در خصوص مسائل بهداشتی و درمانی را مطرح و در هر زمینه توسط رییس بهداشت ودرمان و سایر مسئولین پاسخ های لازم داده شد .


رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان ، در این جلسه بر توجه به ارائه خدمات سلامت همراه با رعایت مقررات موجود تصریح و تأکید کرد: سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت به دنبال بررسی چالش های پیش روی مسائل بهداشتی و درمانی کارکنان است تا بتواند راهکارهای مطلوبی را جهت رفع آنها اتخاذ نماید.


دکتر تندر، در حضور مدیر منابع انسانی زاگرس جنوبی و رئیس منطقه عملیاتی پارسیان، اظهار داشت: این سازمان تلاش می کند با تسهیل مسیر درمان و برداشتن موانع اداری و وقت گیر، خدمات درمانی با کیفیتی را به همه کارکنان ارائه دهد.

در این جلسه روسای خدمات پشتیبانی ، سلامت خانواده ، سلامت کار و HSE و روابط عمومی بهداشت ودرمان صنعت نفت فارس و هرمزگان به سوالات همکاران در زمینه های مختلف پاسخ های لازم را ارائه نمودند.


شرکت بهرهبرداری نفت و گاز زاگرس جنوبی از نظر حوزه جغرافیایی یکی از گسترده ترین شرکت های بهرهبردار تابع شرکت ملی نفت است که مناطق عملیاتی آن در سه استان فارس، بوشهر و هرمزگان گسترده است و ارائه خدمات درمانی و رفاهی به خانواده های کارکنان که در ۱۵۱ شهر کشور پراکنده هستند، از اولویت های این شرکت است.

 

بازدید منطقه پارسیان(زاگرس)

بازدید منطقه پارسیان(زاگرس)

 

 

۸ دی ۱۳۹۷ ۱۶:۴۹
روابط عمومی شرکت زاگرس |
تعداد بازدید : ۱,۵۴۲
کد خبر : ۴,۲۲۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید