نسخه قدیم سال جهش تولید با مشارکت مردم

امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۰:۰۴

اخبار

برگزاری کارگاه " مهارت ارتباط موثر" در مرکز مشاوره باران

دومین کارگاه آموزشی «مهارت ارتباط موثر» با هدف توانایی برقراری ارتباط موثر و مناسب با دیگران، با حضور خانواد های ساکن شهرکهای نفتی شهرستان جم توسط خانم سروه فرجی کارشناس ارشد روانشناسی بالینی در مرکز مشاوره باران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر , این کارگاه که با همت مرکز مشاوره باران برگزار شد, شرکت کنندگان با تکنیک ها و راهکارهای برقراری ارتباط صحیح، سبک های ارتباطی و برقراری ارتباط کلامی و غیرکلامی، آشنا شدند.

در این کارگاه خانم فرجی اظهار داشت: برای ایجاد احساس خوب نسبت به خود در دیگران  نکات مهمی را باید بدانید و بتوانید در راستای عمل به آنها اقدام کنید.به جای نادیده گرفتن احساسات و عواطف خود سعی کنید آنها را بدرستی شناخته و در موقعیت های مختلف مهار کنید.اولین گام این است که شما بتوانید در ابتدا خود را به طور کامل بشناسید و ارتباط موثر داشته باشید.

وی گفت : هنگامیکه بتوانید ارتباط موثر برقرار کنید، دیگران به شما احترام می گذارند و اعتماد دارند و اگر در برقراری ارتباط چندان موثر عمل نکنید، زندگی تان را در یک یا چند بعد ناقص خواهید دید.در حقیقت، ارتباط موثر زندگی را ثمربخش می کند .

خانم فرجی در این کارگاه ,مهارت ارتباط گوش دادن و بیان و ابراز نیازها و احساسات و روشهای گوش دادن فعال ،نقل قول ،شفاف سازی و بازخورد توضیحاتی را ارائه نمودند و همچنین در مورد عواملی که میتواند در فرایند گوش دادن تداخل ایجاد نماید نیز آموزش های لازم جهت شرکت کنندگان داده شد.

درپایان با توجه به استقبال بالای شرکت کنندگان از کارگاه  مقررگردید هر هفته آموزشهای روانشناختی در مرکز مشاوره باران برقرار شود.

 

 


کلاس ارتباط موثر 1

 

کلاس ارتباط موثر 3

 

۸ دی ۱۳۹۷ ۱۴:۴۰
تعداد بازدید : ۱,۰۱۸
کد خبر : ۴,۲۱۹

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید