نسخه قدیم سال جهش تولید با مشارکت مردم

امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۴:۳۷

اخبار

شاخص های بهداشتی خدمت گیرندگان و بهبود شاخص های سلامت

در جلسه تیم سلامت خانواده و سلامت کار مطرح شد

جلسه همکاران سلامت خانواده و سلامت کار بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور با رئیس سلامت کار و HSE سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت 25 آذر ماه در محل سالن آموزش برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور ،در ابتدا جلسه دکتر پیمان فریدنیا رئیس سلامت کار سازمان در مورد آموزش جمعیت طبی تحت پوشش ، شاخص های بهداشتی ، افزایش سواد سلامت خدمت گیرندگان گزارش کاملی ارائه کرد.

وی با اشاره به این موضوع که بیش از 50% مراقبت های بهداشتی ، مربوط به بخش خود مراقبتی است ، به استقرار مستقیم HSE جامع ، ارائه صحیح دیتاهای سلامت تاکید کرد.

در ادامه دکتر مرتضی داودی متخصص طب کار سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت، به این موضوع که اولویت قبلی سلامت کار ، ثبت اطلاعات بیماری ها بود اشاره و بیان کرد: امروزه هدف ، پیگیری صحیح و بهبود شاخص های سلامت می باشد .

مریم همتی  با تمجید از روند ثبت اطلاعات و اقدامات انجام یافته در بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور ، افزایش اضافه وزن و چاقی را در شرکت های تابعه از جمله مشکلات موجود در این بهداشت و درمان نام برد و بر ارزیابی ریسک خطر ده ساله بیماری های قلبی - عروقی در جمعیت شاغل تاکید کرد.

علی اشرفی در مورد تعداد افراد دارای ریسک خطر  مبتلا به بیماری های قلبی - عروقی با مدت زمان 10 سال  گفت : جمعیت این گروه بین 20 تا 30 درصد پیش بینی شده و  برنامه ریزی های  دقیقی  برای مراقبت های ویژه از این گروه در بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب صورت گرفته است.

دکتر فریدنیا7
دکتر فریدنیا6

۲۷ آذر ۱۳۹۷ ۱۲:۳۵
پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور |
تعداد بازدید : ۸۰۰
کد خبر : ۴,۱۶۴

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید