نسخه قدیم سال جهش تولید با مشارکت مردم

امروز شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۲:۱۳

اخبار

دوره آموزشی توجیهی تخلیه تلفنی مختص کارکنان بهداشت ودرمان صنعت نفت شمال کشور برگزار شد

واحد آموزش بهداشت ودرمان شمال کشور با همکاری حراست کل استان گلستان با هدف افزایش سطح آگاهی کارکنان و دقت بیشترنسبت به تلفن ها و اطلاعات خواسته شده دوره آموزشی توجیهی تخلیه تلفنی را برگزار کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت ودرمان نفت شمال ؛ این کلاس  با توجه به اهمیت موضوع جاسوسی تلفنی از راه تخلیه تلفنی با پوشش های گوناگون و استفاده از شیوه های متفاوت برای جمع آوری اطلاعات مربوط به تآسیسات حیاتی و شرایط تهدیدات موجود و فعالیت های گروهک های مزدور، با  هماهنگی با حراست سازمان وهمکاری حراست کل استان گلستان  و با هدف افزایش سطح آگاهی کارکنان  و دقت بیشتر نسبت به تلفن ها و اطلاعات خواسته شده دوره آموزشی توجیهی تخلیه تلفنی مختص روسای گروه و ادارات را برای کلیه روسای گروه و ادارات شرکت برگزار کرد.

 

بنابراین گزارش، استاد مدعو ضمن تاکید بر حساسیت موضوع ، عنوان داشت: همیشه با تهدیدات خواسته و ناخواسته و متعدد مواجه هستیم. بنابراین باید بواسطه جنگ اقتصادی و اطلاعات حساس و حیاتی که دراختیار ما هست و دشمنان دنبال آن هستند؛ آماده مواجهه با این تهدیدات باشیم تا تبدیل به فرصت نشوند.

 

استفاده از شیوه تخلیه تلفنی یکی از شگردهایی است که از زمان جنگ جهانی دوم آغاز شده است؛ این شیوه ها از گذشته تاحال تغییر پیدا کرده به نوعی که با استفاده از مهندسی اجتماعی می­توان به­صورت هدفمند و برنامه ریزی شده عمل کرد

۲۷ آذر ۱۳۹۷ ۱۱:۲۲
تعداد بازدید : ۸۲۴
کد خبر : ۴,۱۶۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید