نسخه قدیم سال جهش تولید با مشارکت مردم

امروز پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ۲۳:۲۷
 

اخبار

برگزاری جلسه تیم مدیریت اجرایی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران

جلسه تیم مدیریت اجرایی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران برگزار شد.
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران؛ جلسه تیم مدیریت اجرایی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران  با حضور اعضای اصلی و کارشناسان در سالن کنفرانس بیمارستان بعثت گچساران برگزار شد.
 
در ابتدای این جلسه اعضای اصلی تیم مدیریت اجرایی درباره چگونگی اجرای فرآیندی نظام سلامت اداری شامل شفاف سازی اداری و قانون گرایی از طریق ارائه بخشنامه ها و دستورالعمل های مرتبط با کارکنان و همچنین ارائه دستورالعملها و بخشنامه های مورد نیاز بیماران(جهت تکریم ارباع رجوع) در واحدهای مختلف شامل اعزام و درمان غیرمستقیم،داروخانه ها،کلینیک های تخصصی و ... توضیحاتی ارائه نمودند.
 
در ادامه این نشست مقرر گردید :
مستندات و بخشنامه ها در حوزه تکریم کارکنان و ارباب رجوع در صفحه اتوماسیون یا درایوجنرال و سایت بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران  به اشتراک گذاشته شود.
 
اطلاعات و شیوه نامه مختلف در خصوص درمان غیرمستقیم ،مراکز طرف قرارداد،امور اعزام،فارماکوپه دارویی نفت(کتاب دستورات دارویی) و ... برای تکریم ذی نفعان از طریق نصب بنز و سایت بهداشت و درمان ارائه گردد.
 
در این نشست همچنین امکان حضور پزشک بیهوشی تا آخرین مرحله بیهوشی و عمل جراحی مورد بررسی قرار گرفت.
 
تعیین و ساماندهی نیرویCSR و اجرای تریاژ بیماران اورژانس به صورت سیستمی از دیگر موضوعاتی بود که در این نشست مورد بحث و  تبادل نظر قرار گرفت.
 
در پایان این نشست  مقرر شد کمیته انتقال خون هر دو ماه یکبار و در صورت موردی و اضطراری جلسه در فواصل کمتری تشکیل گردد.

 

333

۲۵ آذر ۱۳۹۷ ۰۸:۳۲
تعداد بازدید : ۹۵۹
کد خبر : ۴,۱۳۹

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید