نسخه قدیم سال جهش تولید با مشارکت مردم

امروز شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۰:۲۳

اخبار

ترویج بهداشت روان در اهواز

معاونت بهداشت و طب صنعتی اهواز در آبان ماه چندین کارگاه بزرگ در سطح مدارس تحت پوشش نفت به منظورآموزش سلامت روان برگزار کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز معاونت بهداشت و طب صنعتی اهواز در آبان ماه چندین کارگاه بزرگ آموزشی در سطح مدارس تحت پوشش جهت فرزندان و خانواده های کارکنان نفت برگزار کرد.

دکتر سید حسن موسوی معاون بهداشت و طب صنعتی اهواز با اعلام این خبر افزود به منظور افزایش سطح آگاهی فرزندان دختر و پسر کارکنان و خانواده های آنان در زمینه بهداشت روان و پیشگیری از آسیب های اجتماعی کارگاه های آموزشی در درون مدارس و با استفاده از امکانات آن ها برنامه ریزی شده است که در آبان ماه تعدادی از آنان برگزار شد . وی مهمترین این کارگاه ها را کارگاه آسیب های اجتماعی نو پدید با شرکت 110 نفر از فرزندان دختر در مرکز آموزشی زهره بنیانیان، آشنایی با دنیای مجازی و نحوه استفاده مفید از آن و رفتارهای پرخطر پیش رو جهت 115 نفر از فرزندان پسر در مرکز آموزشی فضیلت، آشنایی با مشخصات و شرایط دوره بلوغ جهت 116 نفر از فرزندان نوجوان در مرکز آموزشی شیخ بها، آشنایی با راه های خود مراقبتی در نوجوانان جهت 115 نفر از فرزندان کارکنان در مرکز آموزشی رهنما و کارگاه حل تعارضات زناشویی با حلاوت دوران نوجوانی جهت مادران در سالن اجتماعات اروند در منطقه نیوساید ذکر کرد.

علاوه بر این کارشناسان مرکز سلامت روان این معاونت هر دوشنبه با حضور در کلینیک دیابت به آموزش راه های پیشگیری از افسردگی می پردازند.

دکتر موسوی در بخش دیگر از سخنان خود گفت در بخش آموزش کارکنان بهداشت ودرمان به منظور ارتقاء سطح بهداشت روان و مهارت های سازمانی و اجتماعی آنان این معاونت در طول ماه گذشته اقدام به برگزاری کارگاه های مهارت کنترل استرس، کنترل خشم و تاب آوری نموده است.



سلامت روان 9
سلامت روان 7
سلامت روان 5
سلامت روان 4
سلامت روان 1

سلامت روان 8

۱۷ آذر ۱۳۹۷ ۱۵:۳۱
روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز ماهشهر |
تعداد بازدید : ۲,۳۶۹
کد خبر : ۴,۰۹۴

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید