نسخه قدیم سال جهش تولید با مشارکت مردم

امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۰:۲۰

اخبار

مرکز مشاوره و بهداشت روان صنعت نفت گچساران برگزار میکند:دوره آموزشی بحران بلوغ در آموزشگاه پسرانه صنعت نفت گچساران

دوره آموزشی بحران بلوغ و نحوه سازگاری با این دوره در بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران برگزار شد.
 
به گزارش پایگاه خبری بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران؛ دوره آموزشی بحران بلوغ و نحوه سازگاری با این دوره ویژه والدین دانش آموزان صنعت نفت درمدرسه مذکور برگزار شد
 
شهربانو فریحی کارشناس ارشد مرکز مشاوره بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران در جمع والدین شرکت کننده در این دوره آموزشی اظهار داشت: دوران بلوغ (حدود سنین 11تا20 سالگی)یکی از حساس ترین و پرتنش ترین مراحل رشدی انسان می باشد.
 
وی افزود:از آنجا که جامعه کنونی ما یک جامعه پیچیده و پر از چالش های نو به ویژه برای نوجوانان و والدین آنها می باشد ضروری است که تمامی والدین در خصوص این دوره و نحوه سازگاری با آن اطلاعاتی کسب کنند.
 
فریحی ادامه داد: والدین باید در خصوص تغییرات لازم در زمینه برقراری ارتباط جدید با فرزندانی که قدم به دوره ی متفاوت از زندگی خود گذاشته اند،اطلاعات مورد نیاز را کسب نمایند. 
 
وی تصریح کرد: مرکز مشاوره بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران آمادگی دارد با برگزاری کارگاههای اموزشی به سوالات والدین در خصوص مشکلات خود در ارتباط با نوجوانان پاسخ دهد. 
 
فریحی افزود: این مرکز همچنین آمادگی دارد مهارت های جدید و یا فراموش شده برقراری ارتباط با نسل نوجوان را به  والدین بازآموزی نماید.
 
دوره آموزشی بحران بلوغ و نحوه سازگاری با این دوره11آذرماه به میزبانی مرکز مشاوره بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران برگزار شد.

 

 

مشاوره3

مشاوره

۱۴ آذر ۱۳۹۷ ۱۲:۱۰
تعداد بازدید : ۹۲۷
کد خبر : ۴,۰۸۴

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید