نسخه قدیم سال جهش تولید با مشارکت مردم

امروز پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ۱۳:۳۸
 

اخبار

70 درصد از کارکنان بهداشت ودرمان صنعت نفت بسیجی هستند

حدود 70 درصد از پرسنل بهداشت ودرمان صنعت نفت بسیجی هستند و بدون دریافت مزایا و حقوقی برای بسیجی بودن،به فعالیت دربخش تاثیر گذار بسیج مشغول هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت ودرمان صنعت نفت تهران، درآیین بزرگداشت اعیاد ربیع الاول و بزرگداشت هفته بسیج دکتر جزایری رییس بسیج بهداشت ودرمان صنعت نفت کشوربا بیان این مطلب، یکی ازبهترین نمودهای بسیج بهداشت ودرمان صنعت نفت را درایام اربعین عنوان کرد ودراین باره گفت: طی چند سال گذشته حدود 41 نفرازکارکنان بسیجی به خدمات رسانی به زائران درکربلا و نجف می پردازند که با تلاش  خالصانه این افراد، دراین پایگاه که به  پایگاه درمانی نفت مشهوراست خدمات خوبی  به  افراد ارائه شده است.

به گفته وی بیشترین تعداد  نیرو های بسیج در پایگاه  پزشکی نفت درکربلاایام اربعین  از بهداشت ودرمان نفت تهران است که با همراهی دکتر بهزادی رییس  این مجموعه  وحمایت های  دکتر سمیع ریییس سازمان بهداشت و درمان  صنعت نفت و تلاش های دکتر فلاح میسر شده است .

در ادامه این مراسم دکترمحمد کریمی نیا ، مدیر کل بهداشت ودرمان سازمان پدافند غیرعامل کشورگفت: سازمان پدافند غیر عامل دفاع غیر نظامی را درمقابل دشمنان کشور پوشش می دهد ودر حوزه های نفت، بانک، فناوری اطلاعات، پزشکی و تغذیه ای که امکان آسیب پذیری درحوزه های غیر نظامی وجود دارد با جدیت فعال است تا هرگونه تهدیدی دراین خصوص خنثی شود.

وی افزود: به گواه کارشناسان، تحریم ها وتهدیدهایی که دراین مدت برجمهوری اسلامی تحمیل می شوند بدترین نوع در طول تاریخ است. ازاین رو همکاری و همبستگی بیشتری را دراین خصوص می طلبد.

وی با اشاره به  جنگی به نام  ایجاد نیاز کاذب اشاره کرد وگفت:  ایجاد نیاز کاذب در حوزه غذا وبهداشت و درمان به شدت  در دستور کارآمریکا و عوامل آنها در کشور قرار دارد به نحوی که درآبان ماه جاری 13 میلیون قرص وارفارین توزیع شد که حدود سه برابر نیاز معمول است ، اما به دلیل نیاز کاذب همچنان  کمبود این داروگزارش می شد.

وی با اشاره به اهمیت بهداشت و سلامتی گفت:  پس ازاینکه امکان صفرشدن صادرات نفت خام در 13 آبان محقق نشد  تهدیدات در حوزه سلامت و تغذیه کلید خورده است که کسب آگاهی  در مبارزه  با  این  زورگویی ها  از طریق  پدافند غیر عامل تسهیل می شود.
بسیج3
کریم نیا
جزایری
بسیج

 

۷ آذر ۱۳۹۷ ۱۸:۱۷
تعداد بازدید : ۷۶۷
کد خبر : ۴,۰۵۱

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید