نسخه قدیم سال جهش تولید با مشارکت مردم

امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ ۰۱:۳۲
 

اخبار

مراسم گرامیداشت هفته بسیج در ستاد سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت برگزار شد

در سالگرد هفته بسیج پایگاه مقاومت بسیج سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت با حضور مدیرعامل،مدیران،روسا و کارکنان ستادی ، طی مراسمی این هفته را گرامی داشتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت ؛ دکتر حبیب اله سمیع مدیرعامل این سازمان در ابتدا مراسم طی سخنانی ضمن تبریک هفته وحدت و همچنین هفته بسیج،تقارن این دو نام بزرگ را بسیار مبارک خواند و گفت: وحدت و همبستگی در بین مسلمانان جهان یک امر حقیقی است زیرا که پیامبر اسلام (ص) بر آن تاکید داشته و آن را در بین امت خود توصیه کرده است.

وی افزود : ایام ربیع الاول و  ولادت حضرت رسول اکرم (ص) فرصتی برای ایجاد وحدت و همدلی در بین تمامی مسلمان در جامعه دینی است.

مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت بیان داشت: در تاریخ پنجم آذرماه ۱۳۵۸ هنوز ۹ ماه از انقلاب نگذشته بود که سازمان بسیج بنا بر فرمان امام خمینی (ره) تشکیل شد و این شجره طیبه پس از گذشت ۴۰ سال از عمر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نقش بزرگی در پاسداشت ارزش‌های انقلاب و نظام داشته است.

دکتر سمیع بسیج را بزرگ‌ترین پشتوانه نظام اسلامی ایران عنوان کرد و گفت : ایده نو امام راحل برای ایجاد همدلی و همفکری آحاد مردم ستودنی بود و برخلاف تصور ها تشکیل بسیج فقط برای ایجاد تغییر و تحول نبود بلکه دستاوردی برای حفاظت و ارتقا بهره‌وری و تحول در جامعه اسلامی کشورمان بود.

وی هدف از برگزاری این مراسم را بزرگداشت یاد شهدای بسیجی و گرامیداشت مقام شامخ بسیجی در بیان کرد  و افزود :  عظمت امروز بسیج مرهون از خود گذشتگی بسیجیانی است که در زمان جنگ تحمیلی از جان خود گذشتند

دکتر سید علی جزایری فرمانده بسیج سازمان در ادامه مراسم ضمن تبریک هفته بسیج از تمامی همکاران جهت حضور در این مراسم تشکر کرد و در ادامه صحبتهایش به بیان خاطراتی از شهدای گرانقدر پرداخت.

فرمانده بسیج سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت اظهار داشت : باید دانست که بسیج مظهر عظم ملی و مدیریت جهادیاست، امام(ره) می فرماید:”بسیج مدرسه عشق است ” است. بسیجی و بسیجی بودن افتخار است،حمایت از کشور،دفاع از ولایت و ارزش های دینی و انقلاب اسلامی از افتخارات بسیج است.

بسیج 15
بسیج 6

بسیج 12

بسیج 18

بسیج 17        بسیج 14

بسیج 13  
بسیج 9
بسیج 7  
بسیج 5

بسیج 22 
بسیج 1

۷ آذر ۱۳۹۷ ۱۴:۵۵
تعداد بازدید : ۱,۸۸۰
کد خبر : ۴,۰۴۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید