نسخه قدیم سال جهش تولید با مشارکت مردم

امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۶:۱۰

اخبار

نشست همکاران حوزه بسیح ستاد با مدیرعامل سازمان

جلسه همکاران بسیجی ستاد سازمان با حضور مدیرعامل سازمان، فرمانده بسیج وزارت نفت، جمعی از مدیران و روسا و همکاران در ستاد سازمان برگزار شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت،دکتر حبیب اله سمیع مدیرعامل سازمان ضمن تبریک به مناسبت ایام ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) با اشاره به اهمیت برنامه های واحد بسیج در ایجاد ذوق و انگیزه همکاری در بین کارکنان گفت : حضور در واحد بسیج و فعالیت در آن انگیزه  و شوقی قلبی می خواهد که خوشبختانه در بین همکاران ما این موضوع به وضوح دیده می شود.
وی افزود : بی شک خدمتی صورت نمی گیرد مگر پدید آورندگان ،معرفتی عمیق از آن پیدا کنند و امروز شاهد رشد و شکوفایی بسیج سازمان در عرصه های مختلف هستیم که جای تقدیر وتشکر دارد.
مدیرعامل سازمان ضمن اعلام آمادگی برای هرگونه همکاری اظهار داشت : با توجه به تلاش و توانمندیهای اعضای حوزه بسیج در جهت برگزاری مراسم ها و برنامه ها امیدواریم در سال آینده شاهد برنامه های متنوع تری در حوزه های آموزش و فرهنگ سازی باشیم.
دکتر فلاح مهرجردی فرمانده بسیج وزارت نفت و سازمان ضمن ارائه گزارشی کوتاه  ، از خدمات حوزه بسیج سازمان تقدیر و تشکر کرد و در ادامه بیان داشت : فرهنگ بسیجی، فرهنگ معنویت، شجاعت، غیرت، استقلال، آزادگی و عدم تسلیم شدن در برابر خواسته‌های نفسانی است.
وی با تأکید بر ارتقاء بصیرت، شأن و منزلت اجتماعی بسیجیان، تبیین تفکر بسیجی در راستای نهضت حسینی(ع)  ادامه داد: همکاران بسیجی باید آماده هرگونه همکاری و مجاهدت برای کمک به پیشرفت و توسعه باشند .بررسی نقش و جایگاه برجسته بسیج در عرصه های مختلف از جمله اهداف برگزاری این نشست بود.

بسیج 5
بسیج 4
بسیج 3
بسیج 2
بسیج 1

۲۱ اسفند ۱۳۹۵ ۱۸:۱۷
تعداد بازدید : ۳,۱۳۲
کد خبر : ۴۰۱

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید