نسخه قدیم سال جهش تولید با مشارکت مردم

امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۶:۰۸

اخبار

خبر خوش مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت؛کارانه پزشکان حذف نمی شود

مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت ضمن تکذیب خبر حذف کارانه پزشکان اعلام کرد: مبنای پرداخت کارانه در سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت، دستورعمل کارانه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است.
 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت، دکتر حبیب الله سمیع با اشاره به تفاوت‌های نوع پرداخت در دو وزارتخانه نفت و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تلاش سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت و تأکید وزارت نفت براین است که پرداخت ها با دستورعمل‌های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور همخوانی داشته باشد.

وی تأکید کرد: در نشست‌های اخیر و مباحث مطرح شده در مدیریت سازمان و مدیریت‌های ارشد وزارت نفت هیچگاه موضوع حذف پرداخت کارانه مطرح نبوده است بلکه تغییراتی برای اصلاح این دستورعمل منطبق با ضوابط طرح تحول سلامت و مقررات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی انجام شده که سرانجام به یک دستورعمل جامع و روزآمد بدل شده است.

مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت ابراز امیدواری کرد که دستورعمل یادشده در آینده‌‌ نزدیک در قالب یک فوق العاده مستمر و دائمی مراحل تصویب نهایی را پشت سر بگذارد و ابلاغ شود.
۲۴ آبان ۱۳۹۷ ۱۰:۲۸
تعداد بازدید : ۱,۴۶۴
کد خبر : ۳,۹۶۸

نظرات بینندگان

شفیع رحیمی زاده
۱۳۹۷/۰۸/۲۴
0
0

مظلومتر از پزشکای نفت پیدا نمیشه،چرا حقوق پزشکای نفت با پزشکای تامین اجتماعی مقایسه نمیکنن،چرا با شاغلین سایر بخشهای نفت مقایسه نمیکنن،الان یک لیسانس شاغل در نفت از یک پزشک با سابقه بیشتر دریافتی داره،اگر قرار حقوق پزشکا با وزارت خانه دیگری مقایسه شود پس سایر شاغلین در نفت هم حقوقشان متناسب با سایر وزارت خانه حقوق دریافت کنن،چرا اینقدرنسبت به پزشکان حساسیت زیاد شده،واقعا این انصاف نیست،هر سال جنگ حذف و تثبیت کارانه ها براه،اگه وزارت نفت نیاز به کادر درمان نداره تعطیلش کنه که همه تکلیفشون بدونن،


تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید