نسخه قدیم سال جهش تولید با مشارکت مردم

امروز پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ۱۳:۲۰
 

اخبار

برگزاری مراسم تودیع رئیس پلی کلینیک بیمارستان فوق تخصصی مرکزی صنعت نفت تهران

در مراسمی با حضور مدیرعامل و مدیران بهداشت و درمان صنعت نفت تهران از زحمات دکتر محسن کزازی رییس پلی کلینیک تخصصی آن مرکز و رییس سابق بهداشت و درمان غرب کشور که به افتخار بازنشستگی نایل گردید تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت تهران، دکتر حبیب الله سمیع، مدیر عامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت که در مراسم بازنشستگی دکتر کزازی حاضر شده بود نیز گفت : «دکتر کزازی در دوران خدمت خود فردی بدون حاشیه، انسانی بزرگوار و مومنی واقعی بودند. ایشان سال های زیادی را در غرب و شمال غرب کشور خدمت کرده  و بسیار خوش نام هستند. دکتر کزازی زحمات بسیاری را برای ارتقاء سطح درمانی خانواده نفت متحمل شدند که در اینجا باید از تمام زحمات ایشان تشکر و قدرانی کرده و بگویم که آثار خوبی های ایشان تا همیشه ماندگار خواهد بود.»

وی در ادامه گفت : « ایشان در طول سال های خدمت تنها به تامین نیازهای بیماران پرداخته و در نهایت برای ایشان و خانواده محترمشان آرزوی شادکامی و سلامتی دارم. »

دکتر بهزادی، رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت تهران نیز در ادامه به سال های خدمت در کنار دکتر کزازی اشاره و برای ایشان آرزوی سلامتی و بهروزی کرد.

دکتر سید عباس قاسمی حسینی، رئیس بیمارستان فوق تخصصی مرکزی صنعت نفت تهران نیز در ادامه به ظاهر آرام، متدین و معتقد دکتر کزازی اشاره کرده و گفت : « ایشان علاوه بر ظاهر متین و آرامی که داشتند همیشه در بیمارستان فعال بوده و درباره تصمیماتی که در دوره مدیریت ایشان گرفته می شود، قاطع بودند.»

دکتر کزازی نیز در مراسم صمیمی که برای بازنشستگی ایشان ترتیب داده شده بود، ضمن تشکر از همکاران حاضر در جلسه به ایراد سخنرانی پرداخت و گفت : « من در طول دوران خدمتم در تلاش بودم تا بدون حاشیه به فعالیت پرداخته و در کنار همکارانم باشم نه در برابر آنها و امیدوارم که همکاران و بیماران نیز از من رضایت داشته باشند. »در پایان مراسم نیز جمعی از همکاران شرکت کننده در  فضایی صمیمی و دوستانه به تعریف خاطره هایی از ایشان پرداختند.

 

بازنشستگی
بازنشستگی
بازنشستگی

۱۸ اسفند ۱۳۹۵ ۰۹:۲۸
تعداد بازدید : ۳,۲۲۷
کد خبر : ۳۹۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید