نسخه قدیم سال جهش تولید با مشارکت مردم

امروز شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۹:۱۸

اخبار

برگزاری مراسم روز جهانی دیابت

مراسم روز جهانی دیابت با حضور دکتر رحیم معصومی رئیس بهداشت ودرمان مرکزی ولرستان و جمعی از مسئولین وهمکاران در سالن های همایش خطوط لوله و پالایشگاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت مرکزی و لرستان :مراسم روز جهانی دیابت با حضور دکتر رحیم معصومی رئیس بهداشت ودرمان مرکزی ولرستان و جمعی از مسئولین وهمکاران در سالن های همایش خطوط لوله و پالایشگاه برگزار شد.

در این مراسم که با همت واحد سلامت خانواده و سایر واحدهای مرتبط  با استقبال کم نظیر شاغلین و خانواده ها اجرا گردید. مطالب این دوره با استفاده از اسلاید آموزشی برگرفته از منابع علمی معتبر ADA,NIh  توسط دکتر محمد باقری مدرس بیان گردید،در ادامه ایشان بر لزوم کنترل شش ماهه تا یکساله بیماران دیابتیک تاکید نمودند.

دکتر رحیم معصومی رئیس بهداشت ودرمان مرکزی ولرستان ضمن تقدیر از زحمات همکاران در حوزه پیشگیری و سلامت خانواده ،آمار حدود 5 درصد دیابت در جمعیت شاغلین را یکی از بهترین شاخصهای مرکز دانستند وبر لزوم آشنائی با داروهای جدید دیابت ، همچون Gloripa ، Victoza و اثر اینگونه داروها با عوارض جانبی کمتر را مورد تاکید قرار دادند.

لازم به ذکر است دوره های آموزشی واحد سلامت هرماه یکبار جهت شاغلین و خانواده ها برگزار میشود.

دیابت 12
دیابت 11
دیابت 10
دیابت 09
دیابت 08
دیابت 07
دیابت 06
دیابت 05
دیابت 04
دیابت 03
دیابت 02
دیابت 01

۳ آبان ۱۳۹۷ ۱۱:۱۹
روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت مرکزی و لرستان |
تعداد بازدید : ۱,۵۵۳
کد خبر : ۳,۲۸۳

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید