نسخه قدیم سال جهش تولید با مشارکت مردم

امروز پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ۱۸:۱۹
 

اخبار

اخذ گواهینامه بین المللی کنترل کیفیت توسط آزمایشگاه شیراز

آزمایشگاه درمانگاه امام علی (ع) بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان با مدیریت بخش خصوصی در شیراز، موفق به اخذ گواهینامه بین المللی کنترل کیفیت شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان ، دکتر غلامرضا جنگجو متخصص علوم آزمایشگاهی بهداشت و درمان صنعت فارس و هرمزگان  با اشاره دریافت گواهینامه بین المللی کنترل کیفیت گفت : با صلاحدید مدیران ارشد منطقه ، آزمایشگاه درمانی امام علی (ع) شیراز برون سپاری و در حال خدمات رسانی است و خوشبختانه موفق به کسب گواهینامه بین المللی کنترل کیفیت شده است .

وی افزود : این آزمایشگاه با به کارگیری بهترین‌ دستگاه‌ها و بهره‌‌گیری از پرسنل مجرب و آموزش‌دیده بطور متوسط روزانه به 60 تا 80 نفر خدمات ارائه می دهد .

دکتر جنگجو به انجام بیش از 100 قلم آزمایش در این مرکز اشاره و  بیان داشت : خدماتی از جمله پذیرش بیمار، کنترل کیفی آزمایش و جواب دهی و انجام تست های آزمایشگاهی پاتولوژی در درمانگاه امام علی (ع)  نیز صورت می گیرد.

متخصص علوم آزمایشگاهی بهداشت و درمان صنعت فارس و هرمزگان تصریح کرد : استفاده از برترین تجهیزات آزمایشگاهی، اجرای دقیق دستورالعمل‌های کنترل کیفی آزمایشگاه ، توجه ویژه به امکانات رفاهی و بهداشتی مراجعان باعث افزایش قابل توجه ایی از میزان رضایتمندی بوده است.

آزمایشگاه شیراز  1
آزمایشگاه شیراز  4
آزمایشگاه شیراز  2

۳ تیر ۱۳۹۷ ۱۱:۳۴
تعداد بازدید : ۳,۱۲۴
کد خبر : ۳,۲۷۵

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید