نسخه قدیم سال جهش تولید با مشارکت مردم

امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ۰۰:۲۷
 

اخبار

به مناسبت روز ماما اعلام شد/افزایش 30 درصدی زایمان طبیعی در بیمارستان فوق تخصصی صنعت نفت

مسئول آموزش مادران باردار بیمارستان نفت تهران گفت: تقاضا و اجرای زایمان طبیعی و زایمان بدون درد در ماه های فروردین و اردیبهشت سال 97 نسبت به زمان مشابه درسال 96 حدود 30 درصد افزایش یافته است.

 فخری فصیح خوش رفتار افزود: ارتباط تنگاتنگ با مادران از طریق  کانال ها و شبکه های اجتماعی، استفاده از روش های آموزش و تبلیغی ، ایجاد جذابیت و انعطاف پذیری درشرایط کلاس ها ازعوامل استقبال خانم های باردار از دوره های آموزشی زایمان فیزیولوژیک و بی درد  بوده است که  گرایش به زایمان طبیعی را در کلینیک زنان افزایش داده است.

 وی تاکید کرد: ایجادآگاهی درخصوص باورهای غلط  زایمان طبیعی و سزارین و لزوم انجام  تکنیک ها و ورزش های دوران بارداری و شیردهی ، سازگاری بدن با بارداری، تغذیه صحیح دوران بارداری و شیردهی  و همچنین تکنیک های بی دردی  در زایمان از سرفصل های  دوره آموزشی است که  به صورت گروهی و خصوصی به  زوجین و مادران باردار آموزش داده می شود.

به گفته  فصیح خوشرفتار، بخش مامایی در حوزه  زایمان آموزش محور است و از طریق  بنرها و پوسترها  و اطلاع رسانی های دوره ای با درمانگاه های زیرمجموعه نیز برای فرهنگ سازی و تشویق زنان برای انجام زایمان طبیعی  تعامل دارد.

روز ماما
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۱۳:۲۹
تعداد بازدید : ۱,۳۴۲
کد خبر : ۳,۰۵۳

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید