نسخه قدیم سال جهش تولید با مشارکت مردم

امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۷:۱۶

اخبار

به میزبانی بهداشت و درمان بوشهر برگزار شد

هشتمین اجلاس مدیران منابع انسانی شرکت های عملیاتی پارس جنوبی, جم و پارسیان

هشتمین اجلاس مدیران منابع انسانی شرکت های عملیاتی پارس جنوبی، جم و پارسیان با هدف بررسی مسائل بهداشتی و درمانی این شرکت ها در عسلویه برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت ، در ابتدا نشست دکتر مهرداد حسین زاده رییس بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر با ارائه گزارش از فعالیت های این مرکز بیان داشت : این مرکز با یک بیمارستان ۶۴ تختخوابی و ۴۲ مرکز تمام مناطق صنعتی و غیر صنعتی جم و عسلویه را تحت پوشش دارد و در سال جدید فاز ۱۹،۱۵،۲۲،۲۴ و ۱۳ جهت تحت پوشش خدماتی در دستور کار قرار گرفته است.

وی اظهار داشت : در سال گذشته نزدیک به 9 هزار مراجعه کننده در مراکز درمانی داشتیم که 55 درصد غیر شرکتی و 45 درصد شرکتی بوده است و با توجه به این حجم مراجعه  طرح توسعه بیمارستان توحید جم را با همکاری شرکت ملی گاز ایران در دستور کار قرار دادیم و امیدواریم با حمایت های مدیران منطقه بتوانیم بهترین خدمات را ارائه دهیم.

رییس بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر با اشاره به حضور کارکنان و خانواده شان در منطقه تصریح کرد: از مهمترین دغدغه ها میتوان به بحث آموزش و پرورش و بهداشت و درمان اشاره کرد و باید به این موضوع هم اذعان داشت که جز وزارت نفت هیچ ارگانی در این منطقه خدمات بهداشتی و درمانی ارائه نمی دهد لذا ما بدنبال ارائه بهترین خدمات هستیم.

مهدی یوسفی مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پارس جنوبی با تقدیر از فعالیت های بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر در منطقه بیان داشت : در حوزه بهداشت و درمان اقدامات بسیار مهمی صورت گرفته است و خدمات چه از لحاظ کمی و چه کیفی رشد قابل توجهی داشته است اما خوب دغدغه کارکنان حفظ سلامتی روحی و جسمی خود و خانواده شان است و با توجه به اینکه نیروی انسانی نقش مهمی در سازمان دارد باید به این مهم بیشتر پرداخته شود.

دکتر حبیب اله سمیع مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت با تقدیر از برگزاری این نشست اظهار داشت : مدیران منابع انسانی سنگ صبور کارکنان هستند و انتقال خواسته های کارکنان بسیار مهم است.

وی  افزود: نیروی انسانی سرمایه هر سازمانی است و برطرف کردن دغدغه های آنان در حوزه های مختلف یعنی پرداخت حقوق غیر نقدی و سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت با توجه به رسالتی که بر عهده دارد درصدد ارائه بهترین خدمات است.

مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت با اشاره به خرید دستگاه اتوبوس آمبولانس و تجهیز آن برای فوریت های سوختگی  اشاره و  تصریح کرد: حضور سازمان در مناطق عملیاتی مورد تاکید است و تامین حداقل های بهداشت و درمان کارکنان در سطح اول وظایف است اما باید بدانیم سازمان در کنار ارائه خدمات درمانی باید به پیشگیری هم توجه ویژه ایی داشته باشد.

دکتر سمیع ضمن قدردانی از همکاری مدیران منطقه ویژه پارس جنوبی با بهداشت و درمان بیان داشت: با توجه به امکان رخ دادن حوادث در صنعت سازمان بدنبال ایجاد مرکزهای فوریت و اورژانس در منطقه است تا بهترین خدمات امداد و نجات را در ساعات اولیه ارائه دهد لذا خدمات پیش بیمارستانی در مناطق عملیاتی ایجاد می شود.

امیر قائم پناه مدیر منابع انسانی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت هم در ادامه نشست به سیاست های وزارت نفت در جذب نیرو و کادر درمانی اشاره و در خصوص حضور کارکنان بصورت اقماری و سکونتی در منطقه ویژه مباحثی را مطرح کرد و گفت : هدف ما ارائه خدمات مناسب است و باید برای این مهم ارتباط تنگاتنگی در سطح مدیران شرکت ها ایجاد شود.

تیمور جدید الاسلامی مدیر منابع انسانی سازمان منطقه ویژه اقتصادی پارس جنوبی  در پایان نشست ضمن قدردانی از حضور مدیرعامل و مدیرمنابع انسانی سازمان  در این نشست  خواسته ها و دغدغه های مطرح شده را بازگو کرد .

گفتنی است در این نشست هریک از مدیران منابع انسانی مناطق موارد مختلفی را مطرح کردند که در پایان مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت به آن ها پاسخ داد.
 

عسلویه 6
عسلویه 3
عسلویه 5
عسلویه 4
 
عسلویه 2
عسلویه 1

خبرنگار : نفیسه هوشیار
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۰۹:۲۹
تعداد بازدید : ۲,۳۰۶
کد خبر : ۳,۰۴۷

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید