نسخه قدیم سال جهش تولید با مشارکت مردم

امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ۰۱:۰۲
 

اخبار

تکریم از فرزندان شهدا ستاد در روز بزرگداشت شهدا+گزارش تصویری

با توجه به نامگذاری روز 22 اسفند ماه بعنوان " روز بزرگداشت شهداء " و بمنظور تعظیم و تکریم این روز و بزرگداشت مقام والای شهدای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی صبح امروز در محل ستاد سازمان، از فرزندان شهدا تجلیل شد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت ؛ دکتر حبیب اله سمیع مدیرعامل این سازمان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جاوید انقلاب اسلامی و هشت جنگ تحمیلی گفت : داشتن روحیه جهادی برای رسیدن به اهداف بسیار با ارزش است و در این مسیر خاطره رشادت ها و فداکاری ها شهدای عظیم الشان انقلاب اسلامی الگوی رفتار ما در این زمینه خواهد بود.

وی افزود:وظیفه ما ،‌ ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و زنده نگهداشتن یاد شهدا است تا هیچ گاه یاد آنها به فراموشی سپرده نشود چرا که کاری که این شهدا انجام دادند، فقط برای آسایش، آرامش و امنیت مردم بوده است.

مدیرعامل سازمان ضمن تقدیر از خدمات و فعالیت های فرزندان شهدا شاغل در ستاد سازمان بیان کرد: گرامیداشت یاد وخاطره شهدا انقلاب و دفاع مقدس یکی از وظایف همیشگی ماست ،چرا که این شهدا با نثار جان خویش آزادی واستقلال را برای ما به ارمغان آوردند و با خون پاک خود نهال انقلاب را آبیاری کردند و موجبات  برکت و رحمت را برای مردم ایران فراهم کردند.

دکتر جهانبخش امینی رییس امور ایثارگران سازمان ضمن ارائه گزارش از عملکرد این واحد و تقدیر از همکاری فرزندان شهدا ادامه داد: شهدا، رفته اند و رسالتی از جنس آگاهی و حرکت را بر دوش ما باقی گذاشته اند.

رییس امور ایثارگران سازمان با اشاره به روز بزرگداشت شهدا و سالروز صدور فرمان حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر تأسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی گفت : خانواده‌های معظم شهدا الگوهای صبر و ایثار هستند. ملت ایران و نسل‌های انقلاب مدیون ایثار و صبر و پایداری این خانواده‌ها هستند،.

در ادامه دکتر مهدی هاشمی مدیر برنامه ریزی و مهدی فریبرز قنادان مدیر منابع انسانی سازمان با اهمیت برشمردن جایگاه شهدا به حرکت در  مسیر اهداف شهدا تاکید کردند.گفتنی است در پایان از فرزندان شهدا ستاد سازمان با اهدا گل و هدیه تقدیر شد.

بزرگداشت شهدا  1

بزرگداشت شهدا  2
بزرگداشت شهدا  3
بزرگداشت شهدا  6
بزرگداشت شهدا  5
بزرگداشت شهدا  4
بزرگداشت شهدا  7

بزرگداشت شهدا  8  

۲۲ اسفند ۱۳۹۶ ۱۲:۵۹
تعداد بازدید : ۱,۲۵۲
کد خبر : ۲,۷۱۷

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید