نسخه قدیم سال جهش تولید با مشارکت مردم

امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۹:۰۴

اخبار

بمناسبت دهه مبارک فجر انجام شد/تجلیل از پدر شهید امیری

بمناسبت گرامیداشت ایام مبارک دهه فجر دکتر جهانبخش امینی رییس امور ایثارگران سازمان،دکتر علی بهزادی رییس بهداشت و درمان صنعت نفت تهران،سیده فاطمه اولیایی رییس روابط عمومی و تکریم ارباب رجوع با حضور در منزل پدر شهید امیری از مقام شهید تجلیل کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت، در ابتدا این دیدار صمیمی دکتر جهانبخش امینی رییس امور ایثارگران سازمان ضمن تجلیل از صبر، ایثار و فداکاری‌های خانواده معظم شهیدان، جانبازان و ایثارگران نظام مقدس اسلامی بیان کرد: خانواده شهدا، عزیزان خود را درزمانی که کشور به آن‌ها نیاز داشت درراه اسلام و انقلاب تقدیم کردند و این مهم اجری بی‌پایان نزد خدای متعال دارد.

وی افزود: امروز ما هرچه داریم از خون شهدا است و اگر دشمنان انقلاب توان مقابله با عظمت ایران اسلامی را ندارند به برکت خون شهدای عزیز است.

دکتر علی بهزادی رییس بهداشت و درمان صنعت نفت تهران هم با  تجلیل از صبر و استقامت خانواده‌های معظم شهدا، خون شهیدان والامقام را مایه قوام و ثبات درخت انقلاب برشمرد و ادامه داد: این مناسبت‌ها بهانه‌ای برای تجدید پیمان با آرمان های امام و انقلاب هست.

بازدید با خانواد شهید امیری 3
بازدید با خانواد شهید امیری 1

بازدید با خانواد شهید امیری 6
بازدید با خانواد شهید امیری 5   بازدید با خانواد شهید امیری 2
بازدید با خانواد شهید امیری 7
بازدید با خانواد شهید امیری 8
 
۱۵ بهمن ۱۳۹۶ ۱۱:۲۷
تعداد بازدید : ۸۷۵
کد خبر : ۲,۴۹۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید